NA TESTU

Nabildani Fiat Tipo Cross dobio i dizelski motor od 130 KS

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Automobil Fiat Tipo Cross
04.11.2021.
u 13:26
Crossover dug 438,6 cm dobra je mjera i za obiteljsku uporabu - dovoljno je kompaktan za grad, dovoljno prostran za putovanje. Trendovski podignut kompaktni model može se dobiti odmah, bez čekanja
Pogledaj originalni članak

Stigao je kao nova izvedba Fiat Tipa u okviru predstavljanja redizajna tog talijanskog kompakta. No, Tipo Cross odmah je počeo živjeti zaseban život. Štoviše, u vrlo kratkom roku zasjenio je izvorni Tipo. Svi žele trendovsku, crossoverski podignutu inačicu. Osim što izgleda atraktivnije, Tipo Cross zbog veće je odignutosti od tla i praktičniji, u njega je lakše ući i iz njega izaći. Nakon početne benzinske verzije, našem je tržištu sada ponuđen i dizelaš. Upravo smo takav Tipo Cross i isprobali - s 1,6 Multijet dizelskim motorom od 130 konjskih snaga u City Cross izvedbi.

Fiat Tipo City Cross stoji od 145.309 kn, a našem testnom primjerku (s dizelskim motorom i dosta dodatne opreme) cijena je 169.534 kn. Dizelski Tipo Cross kupci mogu dobiti odmah, bez čekanja.
Crossoverska verzija Tipa podignuta je i vizualno dotjerana, s plastičnim štitnicima na karoseriji i drugim detaljima kojima se postiže nabildaniji izgled - na prednjem dijelu, pragovima, krovnim nosačima, retrovizorima. Ima i drugačije odbojnike i veće kotače, pa ukupno djeluje moćnije, a prerađen mu je i ovjes. U vožnji je Tipo Cross ugodan, agilan, neravnine s ceste dobro upija. Isprobani dizelaš radi uglađeno i relativno tiho te dobro surađuje s preciznim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Ubrzanja su dobra, posebno ako automobil nije potpuno natovaren. Naime, malo nam je dodatne snage nedostajalo samo kad smo u automobilu, na otvorenoj cesti, imali četiri odrasle osobe i jedno dijete. Potrošnja je većinom oko četiri litre na 100 kilometara, a deklarirana na otvorenoj cesti iznosi 3,3 l/100 km.

Ugodnosti vožnje doprinosi i povišen položaj sjedenja. Prostora u kabini ima i na prednjim i na stražnjim sjedalima, a primjedbi nemamo ni na prtljažnik zapremnine 440 litara. Tipo Cross već je serijski dobro opremljen. Ima, primjerice, el. pokretanje prednjih i stražnjih stakala, el. podesive retrovizore, sustav za prepoznavanje umora vozača, upozorenje pri napuštanju vozne trake, autonomno kočenje u hitnim situacijama, napredan sustav kontrole brzine, kožom obložen električni servo upravljač s komandama za multimediju i tempomat, krovne nosače, LED svjetla. Od pomoći su i stražnja kamera za parkiranje i parking senzori, iako nisu neophodni jer je preglednost iz automobila odlična.

Video: Od 15. studenog obavezne su zimske gume: Pogledajte što sve trebate znati!

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ZA
zagi101
10:54 08.11.2021.

bolje kupiti takvog Fiata koji s tom opremom i motorom opet manje košta od razvikanog golfa a sa slabijim motorom. golf sa takvim motorom i razinom opreme košta bar 20 000 kuna više