TEST: NISSAN NAVARA

Nezaustavljiv na terenu, vrlo ugodan i na cesti

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nissan Navara
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nissan Navara
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nissan Navara
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nissan Navara
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Nissan Navara
13.07.2014.
u 10:00
Nissan ima gotovo 60 godina tradicije u proizvodnji pick-up vozila, još od Datsuna 120 iz 1955. godine
Pogledaj originalni članak

U posljednje vrijeme su se pick-up vozila bitno izmijenila, više nisu tek radni strojevi, već automobili koje je ugodno voziti i na cesti. Upravo je takva Navara, uz napomenu da pri tome terenske sposobnosti nisu umanjene. Isprobali smo je u Basic King Cab verziji, s dva sjedala. Prednost te verzije, za razliku od double caba, je što se na nju ne plaća trošarina, a ako se kupi na tvrtku može se odbiti i 100 % PDV-a. Iako je aktualna Navara na zalasku i uskoro će je zamijeniti nova generacija, dizajn vanjštine i unutrašnjosti još je aktualan. Ispod poklopca je 2,5-litreni dCi sa 144 KS koji sasvim solidno pokreće (12,8 do 100 km/h, 168 km/h najveća brzina) 522 cm dugu i skoro 2 tone tešku karoseriju. Prosječna potrošnja od 9,2 l/100 km koju smo izmjerili s praznim tovarnim prostorom (nosivost 815-915 kg) je za ovako veliki automobil vrlo dobra.

Dakako, pogon je 4x4, s time da je stražnji pogon stalan dok se prednji kotači uključuju po potrebi. Reduktor i blokada diferencijala (doplata 5000 kuna) te prilazni kut od 30 i odlazni kut od 24 stupnja čine Navaru praktički nezaustavljivom na terenu. Prednost manje kabine je i veći tovarni prostor, koji je kod testne Navare dug 186 i širok 156 cm. Testna Navara uz početnu ali solidnu opremu i blokadu diferencijala stoji 195.000 kuna.

>> Nezaustavljiv radni stroj, ali i ugodna putna krstarica

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

US
Uman SS
10:35 13.07.2014.

Preeeeeskupo za "radni" auto.