Merkel optimistična

Nijemci ipak neće imati milijun električnih vozila na cesti do 2020.: problem je visoka cijena

Foto: Thomas Frey/DPA/Pixsell
Nijemci ipak neće imati milijun električnih vozila na cesti do 2020.: problem je visoka cijena
20.09.2018.
u 06:55
Nedostaje i infrastruktura - potrebno je više punionica za električne automobile
Pogledaj originalni članak

Njemačka neće uspjeti ostvariti zacrtani cilj o milijun električnih vozila na cestama do 2020., nego tek do 2022. godine, zbog visokih cijena tih vozila i manjka punionica, procijenili su savjetnici njemačke vlade.

Savjetodavna grupa NPE objavila je u izvješću o provedbi tog plana da će zacrtani broj električnih vozila uspjeti dosegnuti tek u 2022. godini. Početkom 2018. godine na njemačkim je cestama bilo samo 98.820 vozila na električni ili hibridni pogon.

NPE prati stanje na tržištu električnih vozila od 2010. godine, kada su predložili cilj o milijun električnih automobila do 2020. godine koji je vlada usvojila.

Objava iz Berlina nije nikoga iznenadila i njemačka kancelarka Angela Merkel već je prošle godine priznala da nije vjerojatno da će se ostvariti taj cilj.

U NPE-u napominju da postoji više razloga za to, uključujući i visoku cijenu električnih vozila u odnosu na automobile na klasični pogon i u prošlosti manji broj dostupnih modela.

Nedostaje i infrastruktura - potrebno je više punionica za električne automobile.

Kancelarka je ipak i dalje optimistična: “Napredujemo. Uspjeli smo uspostaviti masovno tržište, a sada to trebamo proširiti“, kazala je Merkel u srijedu.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
08:18 20.09.2018.

Nijemci samo farbaju Europu svojim zelenim pričama, a u stvari su podmukli licemjeri koji ugljenokopima i plinovodima žele uništiti našu planetu !!! FUJ !!!

DU
Deleted user
19:21 20.09.2018.

Kako to ide pravo je čudo, jer auto sa recimo motorom na benzin/naftu gubi mašinu, getribu a dobiva 4 elektromotora i četiri osovine na četiri kotača + baterija!? Kako takva prazna ljuštura auta, koja jasno ima i kočioni dio i da ne nabrajam, ali nema onaj najskuplji dio a to je svakako motor i getriba (70% vrijednosti auta), odjednom mogu biti skuplji od električnog auta? A i jednom kada se stvar oko električnih auta zavrti, moralo bi to biti sve modernije, brže gotovo i da ne nabrajam! Osobno vidim drugi problem? To je svakako pomanjkanje materijala za proizvodnju baterija, kojeg nema dovoljno! No, mogu se novi auti podijeliti na struju i na vodik, koji se dobiva elektrolizom vode, koje zapravo imamo sve više i više, a panela za proizvodnju struje, vjetro centrale mogu svoju struju spremati kao Vodik i trošiti je prema potrebi! Imamo rješenja, imamo znanja, no novac drže velike auto kompanije koje svoje imaju pohranjene nacrte već desetke godina, a ne daju ih u proizvodnju! Kakav bi tek tada nastao "tajac" u naših pustinjskih susjeda, kada bi se nafta pretvorila u potrebe za kemijsku industriju (boje i lakovi) te asfaltiranje cesta?! Bili onda gradili skijališta u Dubaiju!? Joj da mi je to doživjeti, kako cvile ti šeikovi!? A jedna litra vode za barel nafte?! Ha, ha, ha!