NA TESTU

Nosač prtljage koji bi se svidio i vozaču pomalo sportskog duha

Foto: Sandra Mikulčić
Nosač prtljage koji bi se svidio i vozaču pomalo sportskog duha
15.12.2013.
u 16:39
Čak 28,5 cm više prostora straga posvećeno je prtljažniku
Pogledaj originalni članak

U aktualnoj drugoj generaciji Toyota Auris dobila je i svoje prvo karavansko izdanje. Ranije su proizvođači karavane u gami imali samo zato da mogu reći da imaju takav model, da udovoljavaju i tom profilu kupaca. Onima koji uvijek nešto prevoze. No, danas je situacija bitno drugačija. Karavanima, koji kod Aurisa nosi naziv Touring Sports, pridaje se mnogo više pažnje.

Karavanski Auris napravljen je na istom međuosovinskom razmaku od 260 cm, ali se ipak može pohvaliti 28,5 cm većom ukupnom dužinom. Ta razlika odnosi se na stražnji dio vozila, kojem je posvećeno najviše pažnje. U osnovnom izdanju na raspolaganju je čak 530 litara obujma, što se korištenjem praktičnog Easy Flat sustava za jednostavno i brzo preklapanje naslona stražnjeg sjedala povećava na 1658 litara, uz 204,7 cm korisne duljine.

Nasloni se preklapaju krajnje jednostavno, putem ručice u prtljažniku. Iskorišten je svaki centimetar prtljažnika. Ravna podnica od ruba do ruba ispod sebe skriva nekoliko pretinca. Rolo zaštitna zavjesa u klasičnom obliku može biti otvorena ili zatvorena. No, ovdje može biti povučena i po kanalici na stražnjim nosačima, što je od koristi kada vozite veće predmete. Između putničke kabine i prtljažnog dijela stoji i zaštitna mreža, a koja onemogućava prodiranje prtljage među putnike.

Testni je primjerak rabio snažan, dvolitreni D-4D motor od 124 KS, iako vjerujemo da ne pogriješe vozači koji kupe nešto slabije izdanje - 1,4 D-4D sa 90 KS. Pored Style paketa naš je model bio opremljen i panoramskim krovom (6885 kn), navigacijom... Sve je to dovelo do konačne cijene od 174.265 kn.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

FI
fixnixx
14:48 16.12.2013.

Kupio sam Toyotu ove godine i nikad više. Smeće !!