Japanski Golf koji se proizvodi od 1966. - u devet generacija pod imenom Corolla i sada u drugoj pod imenom Auris - pojam je za pouzdanost i izdržljivost. Nova generacija je atraktivnija, s dizajnerskim elementima preuzetim iz Lexusa.
Nakon testiranja početnog dizelaša sa 90 KS, isprobali smo i jači 2-litreni motor sa 124 KS i 310 Nm okretnog momenta. I dok je 1,4 D-4D sasvim dovoljan za većinu korisnika, jači dizelaš obećava dinamičnost. Potvrđuju to i performanse jer do stotke sprinta za okruglih 10 s, a najveća brzina je 200 km/h. U praksi to djeluje još uvjerljivije, a u taj spoj se odlično uklapa i precizan ručni 6-brzinski mjenjač. Dinamičnoj vožnji preduvjet je i dobro podvozje, koje kod Aurisa nije pretvrdo, ali omogućuje vozački užitak i vrlo dobru stabilnost, čemu pridonose i 17” aluminijski naplaci.
Prosječna potrošnja tijekom našeg testa iznosila je 6,1 l/100 km. Na taj dobar rezultat utjecao je i serijski start/stop sustav, kao odličan koeficijent otpora zraka (0,27). Još jednom se potvrdilo da je 2,0 D-4D jedan od najboljih srednje jakih dizelaša na tržištu koji je adekvatan i za veći Avensis, dok u Aurisu jamči sportske performanse. Zbog toga ovdje i dolazi sa Sport paketom opreme koji uklučuje 17-inčne alu naplatke, sportska prednja sjedala, Bluetooth, tempomat, krom letvice, zaslon u boji osjetljiv na dodir, kamera za vožnju unatrag... To sve cijenu automobila podiže na 175.906 kuna. Za one kojima je to previše, Auris 1,4 D-4D Sport stoji 150.692 kuna.
>> Novi atraktivniji izgled i provjereni štedljivi dizel