Opel je predstavio novu šestu generaciju svog kompaktnog modela Astra, koja, dakako, ima i povijesno naslijeđe legendarnog kompakta Kadetta.
Nova Astra kao nikad dosad kupcima će nuditi široki izbor pogonskih sustava pa će se moći kupiti s klasičnim, ali visokoučinkovitim benzinskim i dizelskim motorima, ali i u plug-in hibridnoj verziji, dok će potpuno električna Astra na tržište stići 2023. godine. Početna cijena nove Astre s već vrlo bogatom opremom u Njemačkoj će stajati 22.465 eura.
Dolazi u dinamičnoj peterovratnoj izvedbi, niske spuštene siluete, a opet s više prostora od svoje prethodnice. S duljinom od 437,4 centimetara i širinom od 186 cm, i dalje je prava predstavnica kompaktne klase.
Zahvaljujući posebno kratkom prednjem prevjesu, nova je Astra samo četiri mm dulja od prethodnog modela, unatoč znatno povećanom međuosovinskom razmaku od 267,5 cm (+13 mm). Praktičan prtljažnik s podesivom podnicom nudi 422 litre korisnog prtljažnog prostora.
S potpuno digitalnim zaslonom Pure Panel, analogni instrumenti otišli su u povijest. Umjesto toga, novo sučelje (HMI, human-machine-interface) sa svježim, modernim grafikama nudi kupcima čisto, intuitivnije iskustvo. Putnici mogu novom Astrom upravljati intuitivno putem izuzetno širokih dodirnih zaslona, kao na pametnom telefonu. Ključnim postavkama kao što je klima-uređaj i dalje se može upravljati putem fizičkih prekidača i tipki. Prostrani, digitalni kokpit opcionalno je potpuno ostakljen, a sadrži dva 10-inčna zaslona.
Dizajn se u najkraćim crtama može opisati kao vrlo moderan, odvažan i pročišćen. Njezine zategnute površine pročišćene su od suvišnih elemenata. Usvojila je vizir koji je – nakon uvođenja na SUV modelima Mokka, Crossland i Grandland - već postao zaštitni znak Opelovih modela, a s njim ‘nos’ automobila izgleda futuristički. Dojam je još bolji kad Astra stiže u opcijskoj dvobojnoj karoseriji te s najnovijim svjetlima IntelliLux LED® Pixel sa 168 LED elemenata. Opelovi dizajneri kažu da s novom Astrom počinje i nova era dizajna proizvođača iz Rüsselsheima.
Početnu verziju pokreće 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinski motor sa 110 KS i 230 Nm uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dizelaš je 1,5-litreni 4-cilindraš sa 130 KS i 300 Nm koji dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 8-stupanjskim automatikom.
Dvije su plug-in hibridne verzije. Početna sa 180 KS i 360 Nm te snažnija s 225 KS i 360 Nm okretnog momenta. Obje verzije imaju bateriju kapaciteta 12,4 kWh što im omogućuje domet na struju od oko 60 km prema WLTP ciklusu. Oba hibrida nude sportske performanse i mnogo zabave u vožnji. Do stotke stižu za 7,7 i 7,9 sekundi, a najveća brzina je 225 km/h, odnosno 235 km/h.
Isporuke kreću početkom iduće godine, dok će električna verzija na tržište stići 2023. godine.
Najbitnije nije tablet u kabini. Bitno je da je sportski tvrd kao seljaka kola. Motor 3 cilindra s plivajućim zamajcem, a radi euro norme dodan je maf senzor i fap filter. Sve u svemu 5 dok traje garancija, a poslije drž gaće.