Opel je objavio da se vraća Manta, njihov bezvremeni automobil stavljen na tržište prije više od 50 godina s 4-cilindarskim benzinskim motorom. No, današnja Manta ne pije benzin i ne vraća se u serijskom obliku, već samo kao jedinstven primjer preinake legendarnog modela u električni. Dakle, novoj Manti venama kola struja. Opel Manta GSe ElektroMOD najbolje je od dva svijeta: klasičnog izgleda ikone stila, ali s najnovijom tehnologijom za održivu vožnju.
- Mnogi Opelovi modeli već su električni, a sada je to postala i legendarna Manta - kaže glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller. Električna Manta jednako je sportski model kao i autentični Opel GSe. Sada je 4-cilindarski motor ustupio mjesto elektromotoru snage 147 KS, pa je nova GSe najmoćnija Manta A ikad proizvedena u Opelu. Manta GT/E bila je 1974. i 1975. sa 105 konja najsnažniji model u ponudi. Električna Manta 2021. razvija maksimalni okretni moment od 255 Nm iz mirovanja.
Sada, pak, vozač može birati između ručnog mijenjanja na originalnoj mjenjačkoj kutiji s četiri stupnja prijenosa ili jednostavnog uključivanja četvrtog stupnja prijenosa i automatske vožnje. Snaga se uvijek prenosi na stražnje kotače. Manta tako ostaje klasični sportski automobil, ali s inovativnim i moderniziranim pogonskim sklopom.
Litij-ionska baterija kapaciteta 31 kWh omogućuje prosječan doseg od oko 200 kilometara, a Opel Manta GSe može obnoviti energiju kočenjem i pohraniti je u bateriji. Uobičajeno punjenje odvija se putem ugrađenog punjača od 9,0 kW za jednofazno i trofazno punjenje izmjeničnom strujom. To znači da je za potpuno punjenje Manti potrebno tek nešto manje od četiri sata.
Manta GSe ima novo Opelovo lice. Dok je Manta A bila inspiracija za Opel Vizor na Mokki i Crosslandu, ElektroMOD sada ima Opel Pixel-Vizor po čitavoj širini vozila. Manta GSe može komunicirati sa svojom okolinom po čitavoj površini ovog LED zaslona. Neonski žuta boja uokviruje prepoznatljivi crni poklopac motora. U lukove kotača sada su smješteni posebno dizajnirani 17-inčni Ronalovi kotači od lake legure s gumama 195/40 R17 sprijeda i 205/40 R17 straga. Na prtljažniku se ističe natpis „Manta” ispisan novim, modernim Opelovim slovima. Uklonjeni su kromirani rubovi branika s originalnog modela. U unutrašnjosti se nalazi najnovija Opelova digitalna tehnologija. Klasični zaobljeni instrumenti otišli su u povijest; umjesto njih vozač sada gleda u široku ploču Opel Pure Panel, kao i u novoj Mokki. Dva ugrađena široka zaslona od 12 i 10 inča prilagođena su vozaču i prikazuju važne informacije o automobilu kao što su status punjenja i doseg. Glazba dolazi iz Bluetooth kutije legendarnog branda pojačala Marshall. Sportska sjedala sa središnjom žutom dekorativnom crtom, prvobitno izrađena za Opel Adam S, pružaju daleko veću udobnost i bočnu potporu od sjedala originalne Mante. Vozač sjedi za preinačenim obručem upravljača Petri s tri prečke. Zadržan je stil sedamdesetih, a žuta oznaka u položaju kazaljki u 12 sati daje još više sportskog duha.