NOVO NA TRŽIŠTU

Nova Mokka voli struju, ali rado pije i benzin i dizel

Foto: Opel
1/11
21.04.2021.
u 13:39

Opelova predstavnica najtraženijeg B-SUV segmenta, nova Mokka, u Hrvatsku je stigla u sve tri opcije. Električna Mokka-e Edition stoji 246.478 kuna

Nova Opel Mokka u Hrvatsku je stigla u sve tri pogonske opcije: benzinskoj, dizelskoj i električnoj. Stoji od 134.881 kn, a povodom dolaska na tržište nudi se posebna Edition izvedba, bogatije opremljena po povoljnijoj cijeni. Mokka Edition s 1,2T benzinskim motorom od 100 konja stoji 137.161 kunu. Električna Mokka-e Edition stoji 246.478 kn. Opelova nova predstavnica konkurira u B SUV segmentu koji u Europi i dalje najbrže raste. Nova Mokka drugi je model - nakon Corse - postavljen na Stellantisovu Multienergy CMP platformu. Uz novi dizajn, urbani lifestyle crossover donosi i napredne tehnologije te više opcija personalizacije, poput različitih boja krova i umetaka za naplatke.

Opel vizir s ukomponiranim logom marke krasi Mokkin prednji kraj, a skladno su uklopljena i vrhunska IntelliLux LED Matrix svjetla. LED svjetla serijski stižu od početne izvedbe. Čist dizajn karakterizira i stražnji kraj, s tankim led svjetlima. Općenito, čitav je automobil pročišćen i dizajnerski i tehnološki. Osnovna dizajnerska nit nastavlja se u putničkoj kabini. Dva velika ekrana ispred vozača pružaju sve informacije - lako čitljive i pregledne. Pure Panel kokpit novi je koncept, donosi do dva velika ekrana s tim da je zaslon ispred vozača do 12 inča, a onaj infotainmenta do 10 inča. Osnovne kontrole su ostale fizičke - dakle, nije sve svedeno na centralni dodirni ekran - i intuitivne za korištenje.

Zadržana su i odlična sjedala karakteristična za Opel, grijana kao i kolo upravljača. Nova Mokka razvijena je u Rüsselsheimu, a na istoj se proizvodnoj traci rade benzinski, dizelski i električni primjerci. Uz tehnologije iz viših klasa automobila, nova Mokka nudi najnaprednije pogonske opcije. Potpuno električna izvedba do 80 posto 50 kWh baterije (mogućnost punjenja na 100 kW) napuni za 30 minuta. Sinkroni elektromotor ima 136 KS i 260 Nm, a na raspolaganju su Sport, Eco i Normal mod rada motora. Po WLTP-u, električnoj je Mokki doseg 324 km doseg, ali na točnu kilometražu utječe i način te brzina vožnje, vanjska temperatura, korištenje klima-uređaja.

Foto: Opel

Početna motorizacija je 1,2 Turbo od 100 konja, uparen s ručnim 6-brzinskim mjenjačem. Snažnija izvedba tog motora ima 130 konjskih snaga, a dizelaš raspolaže sa 110 KS. Izvanredna vozna dinamika može se zahvaliti i nižoj masi od one kod prethodnice - nova Mokka lakša je 120 kg, a ima 15 posto kruću karoseriju. Koeficijent otpora zraka niži je nego kod prethodne Mokke (Cd 0,32). Opel Mokka u vožnji je agilna, stabilna i udobna. Četiri disk kočnice stižu standardno, a volan pruža direktne povratne informacije vozaču kojem je na raspolaganju 16 naprednih sustava pomoći - od pomoći pri parkiranju do asistencije na dužim putovanjima, uključujući pozicioniranje u traci.

Novitet je dug 415,1 (-12,4 cm), te širok 179,1 cm (+1 cm). Prtljažnik prima 350 litara (proširivo do 1105 l). Mokka dolazi u pet razina opreme - sa sportskim ili elegantnim naglaskom. Edition paket obuhvaća, među ostalim, klima-uređaj, tempomat, pomoć pri držanju trake, sustav za kočenje radi izbjegavanja sudara pri malim brzinama, sustav za otkrivanje pješaka sprijeda, LED svjetla, radio sa 7” ekranom i Bluetoothom, informacijsko-multimedijski sustav, kožom presvučen trokraki sportski servo upravljač, el. podesive i grijane retrovizore.

Foto: Opel

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije