Uz Večernji list

Novi AutoStyle: Nema više ni malih ni jeftinih novih auta, rabljeni kriju zamke

Foto: Antonio Jakus/PIXSELL
Zagreb: Prometne gužve vratile se na gradske prometnice
24.09.2024.
u 10:51
Koji je trenutačno najjeftiniji novi automobil u Hrvatskoj, a da u serijskoj opremi ima i klima-uređaj? Koji rabljeni auto odabrati i kako naći najbolji? Pročitajte u novom broju magazina AutoStyle koji u srijedu, 25. rujna, dolazi na dar uz Večernji list
Pogledaj originalni članak

Kraj mikro klase došao je još i brže od očekivanog. Više gotovo da nema automobila ispod četiri metra dužine te jeftinijih od 15.000 eura. Kia Picanto posljednji je Mohikanac, posljednji novi auto koji udovoljava obje navedene stavke. Picanto stoji od 14.599 eura, a dugačak je 359,5 cm. Najpovoljniji Picanto pokreće jednolitreni benzinac sa 66 konja. U opremi EX Fun su i el. podizači stakala, el. podesivi i grijani retrovizori, ručni klima-uređaj,... Dacia Sandero dužinski je prerastao klasu izvorno zamišljenu za praktičnije kretanje gradskim prometnicama. U dužinu mjeri 408,8 cm, a po cjeniku kreće od 14.900 eura. No, takav Sandero nema klima-uređaj. S njim stoji 15.350 eura.

Kad već nema više novih auta po cijeni do 15.000 eura, što se može kupiti na tržištu rabljenih vozila? Stručni savjetnik ukazuje na greške koje biste mogli napraviti u želji da nađete što bolji polovni automobil. Kupujte mudro, informirajte se do koliko godina starosti, do koliko prevaljenih kilometara je automobil i dalje dobra kupnja. Isplati li se sada posegnuti za benzincem ili dizelašem? Koliki su sada troškovi registracije za vaš auto? Pročitajte u novom broju magazina AutoStyle koji u srijedu, 25. rujna, dolazi na dar uz Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.