Uskoro u Hrvatskoj

Novi Citroën C4 stajat će 94.900 kn

Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
Foto: citroen
citroen c4 (1)
15.12.2010.
u 13:27
Novo izdanje francuskog kompakta u hrvatske prodajne salone stiže u veljači sljedeće godine, nudit će se sa četiri dizelska i tri benzinska motora
Pogledaj originalni članak

S početnom cijenom od 94.900 kuna novi Citroën C4 od veljače će se moći kupiti u Hrvatskoj. Već sada poznate su cijene, motorizacija i oprema namijenjene našim vozačima. Francuski kompakt robusnog dizajna nudit će se tako s četiri dizelska i tri benzinska motora. Citroënove HDi snage brane agregati od 90, 110 i 150 konjskih snaga, uz e-HDi Airdream. Benzinci u ponudi razvijaju 95, 120 odnosno 155 konjskih snaga. Motori HDi 110 i HDi 150 dolaze upareni sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Agregat VTi 120, pak, nudi se s ručnim mjenjačem sa 5 brzina te sa 4-brzinskim automatskim mjenjačem. Dizelska ponuda starta od 107.900 kn.

Kompaktna limuzina u adute ubraja prostranost, udobnost i stabilnost. Ovjes je podešen, automobil je sada upravljiviji. Zadržao je kompaktne dimenzije. Dug je 433 cm, u visinu broji 149, a u širinu 179 cm. Dakle, dobio je pet centimetara u dužinu, te je dva cm širi i 3 cm viši. Putnici sada imaju više prostora za glavu, a olakšan je i pristup sjedalima. Zahvaljujući pravilnom obliku i tankom utovarnom pragu, prtljažnik od 408 litara iskoristiv je potpuno.

Na našem tržištu nudit će se s tri razine opremljenosti: Attraction, Seduction i Exclusive. Novi Citroën C4 proizvodi se u Francuskoj, a nudi jedinstvenu opremu u svom tržišnom segmentu, poput ultrazvučnog sustava za nadzor mrtvog kuta i limitatora/regulatora brzine koji se može programirati. Prvi put u segmentu nudi i utičnicu od 230 V te električno podešavanje lumbalnog dijela vozačeva i suvozačeva sjedala.

Serijski već od početne razine opremljenosti donosi, uz ostalo, klima uređaj, ABS, REF, AFU, prednje i bočne zračne jastuke te zračne zavjese, daljinsko centralno zaključavanje, el. grijane retrovizore, prednje el. podizače stakala, regulator/limitator brzine.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

AN
AnaB1982
16:53 23.12.2010.

govno zamotano u sjajni papir!

VE
Velebit
23:27 23.12.2010.

Bolji automobil od puno razvikanijih i precjenjenih Golfa,Astre,Megana...... A o udobnosti i foteljama a ne samo običnim sjedalima netreba ni pričati.Da se ima para kupnja zagarantirana,tko voli neka izvoli,po mome sudu auto je super