Nissan je predstavio drugu generaciju Leafa, najprodavanijeg električnog automobila na svijetu. Novi Leaf pokreće snažniji elektromotor sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta, ali i Li-ion baterijom većeg kapaciteta od 40 kWh s kojom je službeni domet s jednim punjenjem 378 km. Krajem iduće godine u ponudi će biti i baterija većeg kapaciteta.
Najveća brzina je ograničena na 144 km/h, a dužina je ostala 448 cm. Na kućnu utičnicu (3 kW) puni se 16 sati, a na priključak snage 6 kW 8 sati. Vrijeme punjenja do 80% kapaciteta na brzom punjaču jest 40 minuta.
Novi Leaf opremljen je trima novim inteligentnim tehnologijama za pomoć u vožnji. Napredni sustav za pomoć u vožnji ProPILOT upotrebljava se za vožnju jednim voznim trakom na autocestama i vožnju čini jednostavnijom, opuštenijom i manje stresnom. ProPILOT Park je sustav pomoći pri parkiranju koji okreće upravljač, ubrzava, koči i mijenja stupanj prijenosa kako bi samostalno uveo automobil u parkirno mjesto, dok je sustav e-Pedal omogućuje pokretanje vozila, ubrzanje, usporavanje i zaustavljanje prilagođavanjem pritiska na papučicu gasa.
Kupcima će se svidjeti i novi dizajn sučelja nove aplikacije Nissana za pametne telefone, koja će im omogućiti provjeru punjenja vozila, pronalazak najbliže punionice i grijanje ili rashlađivanje vozila prije nego što u njega uđu. Prodaja novog Leafa u Europi počinje u siječnju 2018. godine.
Hajde dobro, mogao bih do mora od šuba. Samo mi recite koliko baterija traje, odnosno, nakon koliko moram kupiti novu? Kolika joj je trajnost? Tolika je trajnost i auta. Znači, kupiš auto za 30.000 eura. Nakon 5 godina, svaki auto koji košta 30.000, padne na pola te cifre, u najboljem slučaju. Osim električni, jer njemu za to vrijeme ode baterija skroz i morate ju kupiti novu. To je isto kao da na običnom, 5 godina starom autu morate kupiti novi motor. Dok se ne skuži kako je to Tesla prije 80 godina na Schumanove rupe crpio struju iz zraka za pokretanje auta, električni auto nije isplativ.