Treća generacija

Novi električni Renault Zoe prelazi 390 km

Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
03.07.2019.
u 11:02
Zoe dolazi s novim dizajnom i izgledom je prilagođen novom Cliju, a donosi i više opreme poput standardnih LED prednjih svjetala. Nova su i stražnja svjetla, kao i unutrašnjost
Pogledaj originalni članak

Renault, kao lider elektromobilnosti u Europi, predstavlja već treću generaciju modela Zoe, svog gradskog automobila na struju koji se premijerno - kao pionir automobila na struju u Europi - pojavio 2005. godine, ali samo kao konceptno vozilo koje nije bilo u tržišnoj prodaj. Prodajni model stigao je 2013. godine.

Francuzi ga predstavljaju kao novu generaciju, iako bi to u svijetu autoindustrije standardno nazvali redizajnom, budući da su dimenzije i platforma ostale istovjetne onima kod sadašnjeg modela. Zoe je dizajnerski ušminkan te su mu poboljšani pogonski sklop i baterija. Ali, za automobile na struju koji su sada u velikoj ekspanziji očito vrijede druga pravila. Manje bitno, nova generacija ili opsežan redizajn, u svakom slučaju Zoe nudi velike promjene, a na tržištu će mu se uskoro pojaviti i novi takmaci – blizanci Peugeot e-208 i Opel Corsa-e.

Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe
Foto: Renault
Renault Zoe

Zoe dolazi s novim dizajnom i izgledom je prilagođen novom Cliju, a donosi i više opreme poput standardnih LED prednjih svjetala. Nova su i stražnja svjetla. Potpuno je nova i unutrašnjost u kojoj dominira veliki okomito postavljen središnji multimedijski zaslon (veći opcijski je 9,3-inčni, dok je u početnoj opremi 7-inčni ekran), a iza upravljača se nalazi 10” digitalna instrumentna ploča.

Zoe nudi potpuno novi informacijsko-zabavni sustav “Easy Link”, koji mijenja dosadašnji “R-Link”. Apple Carplay i Android Car dolaze u početnoj opremi.

Dimenzije su ostale iste te je Zoe i dalje dug 408,4 centimetara. Najvažnije novosti ipak su ispod karoserije. Prije svega tu je nova baterija koja u najjačem modelu Z.E. 50 sada nudi kapacitet od 52 kWh (dosad je najjači model Z.E. 40 nudio 41 kWh). Tako će sada Zoe prema WLTP ciklusu moći prijeći 390 kilometara s jednim punjenjem baterija.

Osim toga, zahvaljujući funkciji brzog punjenja i DC tehnologiji, Zoe se sada može puniti CCS priključkom u kratkom vremenu.

Novi će Zoe biti dostupan uz dva motora, slabiji R110 sa 110 KS i 225 Nm te snažniji R135 sa 136 KS i 245 Nm okretnog momenta.

Gore spomenuti domet od 390 km odnosi se na snažniju R135 verziju, dok slabiji još nije homologiran.

Novi Zoe na tržištu se očekuje najesen, a cijena mu još nije poznata. Sadašnja cijena za verziju R110 s baterijom kapaciteta 41 kWh iznosi 272.700 kuna, a uz izdašni poticaj od 80.000 kuna mogao se kupiti za već mnogo prihvatljivijih 192.700 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar comandante
comandante
16:12 03.07.2019.

sve 5 osim....cijene, još su preskupi, debelo preskupi