Testirali smo Qashqai

Novi moćni i štedljivi dizel odličan uz CVT automatik

Foto: Mladen Milčić
Nissan Qashqai
Foto: Mladen Milčić
Nissan Qashqai
Foto: Mladen Milčić
Nissan Qashqai
06.12.2019.
u 09:00
Qashqai s novim 1,7 dCi motorom sa 150 KS košta od 194.515 kn, uz AWD pogon od 217.345 kn (uz CVT mjenjač od 238.082 kn). Za AWD, CVT i top opremu Tekna treba izdvojiti 297.072 kn.
Pogledaj originalni članak

Koliko je Qashqai popularan dokazuje i da nakon punih šest godina od predstavljanja 2. generacije modela koji je 2007. godine pokrenuo lavinu popularnosti SUV/crossover vozila u Europi, Nissanov bestseler drži prvo mjesto u svom segmentu po prodaji. Najprodavaniji je bio u 2018., ali i u listopadu ove godine. 
Nakon većeg redizajna prije dvije godine, u ponudu je prvo lani stigao novi 1,33-litreni turbobenzinac sa 140 i 160 KS, a ove godine i novi najsnažniji dizelski motor – 1,7-litreni dCi sa 150 KS i 340 Nm okretnog momenta. Upravo smo taj novi dizelski motor u kombinaciji s X-tronic CVT kontinuiranim bestupanjskim automatskim mjenjačem isprobali na testu.

Qashqai je dimenzijama (dužina 439 cm) pravi kompaktni SUV, dovoljno velik da bude obiteljski (430 l prtljažnika), a ipak uz dimenzije s kojima je vrlo okretan i praktičan i u gradskom prometu. 
Novi 1,7-litreni dizelaš sa 150 KS pri 3500 o/min i 349 Nm pri 1750 o/min zamijenio je dosadašnji 1,6 dCi, a prema performansama je zapravo bliži nekadašnjem 2,0 dCi motoru. Do stotke stiže za 11,2 s, a najveća brzina jest 193 km/h. U svim režimima vožnje djeluje jako dobro i moćno. Uparen je s X-tronic CVT kontinuiranim mjenjačem koji je vrlo uglađen i uz programiranih 6 brzina u svakom trenutku daje optimalan i neprekidan val snage koja se po potrebi inteligentno prenosi na prednje ili sva četiri kotača (za off-road je namijenjen i ”lock” način rada koji uključuje stalni 4x4 pogon sa 50:50 raspodjelom momenta.

Foto: Mladen Milčić
Nissan Qashqai

Zaboravite nekadašnje spore i bučne CVT mjenjače, jer je Nissanov X-tronic sasvim uglađen i tih te što je još bitnije brz pri promjenama brzina pa razlika u odnosu na DCT automatizirani mjenjač s dvije spojke (dostupan uz dizel sa 115 KS i 2WD pogon) nije toliko uočljiva, pogotovo u S modu (mogu se i ručno prebacivati brzine) kada je programiran za dinamičniju vožnju što će vam dobro doći, primjerice, prilikom pretjecanja. A kada želite uštedjeti na gorivu i voziti ekološki, pritiskom tipke jednostavno se uključuje način rada “Eco” koji štedi doista neprimjetno, bez primjetnog gubitka snage.

Qashqaijeva vrlina je oduvijek bila prilagodljivost, pa je i ovaj model sjajan kompromis između želje za dinamičnom vožnjom i mirnom vožnjom koja osvaja jednostavnošću upravljanja. Pritom je 1,7 dCi uz AWD pogon i CVT mjenjač vrlo štedljiv, izmjerili smo 6,8 l/100 km. 
Uz top paket opreme Tekna koji sadrži cijeli niz sigurnosnih sustava, ali i luksuznu opremu poput navigacije, panoramskog staklenog krova, 19” naplataka, full LED svjetala košta 297.072 kune. 
Početni benzinski Qashqai stoji od 159.934 kn, a dizelski sa 115 KS od 176.235 kn.

VIDEO Mate Rimac u Ženevi:

FINSKI MINISTAR ZABRINUT

'Rusija neće stati ni nakon Ukrajine': Stiglo upozorenje za zemlje NATO-a, opasnost prijeti i od ovih saveznika

Predstavljajući pregled vojske nordijske zemlje, Hakkanen je rekao da smatra dugoročnim rizikom suradnju Rusije sa Sjevernom Korejom, Iranom i Kinom. "Rusija će, zajedno sa svojim saveznicima, ostati opasan akter u Europi čak i nakon rata u Ukrajini i ne možemo isključiti mogućnost da će (oni) prijetiti europskim zemljama upotrebom vojne sile", rekao je Hakkanen.

BEZ DLAKE NA JEZIKU O AFERAMA

Pavle Kalinić o Jelaviću, Kekin i pljački Hrvatske: Zagreb se raspada, tim putem ide i Europa

- Empire State Building u New Yorku je napravljen u godinu dana, a Zagreb ne može most obnoviti za tri godine. Kada treba biti član civilne zaštite, onda to nikome vjera ne dozvoljava, isti kao kada su dolazili pozivi iz ZNG-a, kad je počeo rat, a onda su mame i tate uzele telefon. Pa su malo nazvali, pa je bilo anemije i puno onih koji su baš u tom trenutku otišli u diplomaciju. I Vukovar je najgora stvar, grad heroj, iako smo ga izgubili, ali u prvom redu stoje dezerteri iz 91, a iza njih stoje branitelj,, rekao je Kalinić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.