BMW Serija 2

Novi najmanji bavarski automobil osmišljen za vožnju bez krova

Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
Foto: BMW
BMW
16.09.2014.
u 18:07
Bolja izolacija od buke, platneni krov koji se spušta za 20 sekundi pri vožnji do 50 km/h i novi štedljiviji motori aduti su novog BMW-a
Pogledaj originalni članak

Bavarski kabrioleti su klasici, a na Salonu automobila u Parizu BMW će predstaviti svoj novi najmanji automobil bez krova. BMW Serija 2 Convertible dolazi kao zamjena za raniju Seriju 1 kabrio, baš kao što je lani predstavljena Serija 2 Coupe zamijenila Seriju 1 coupe.

Dakako, BMW je ostao vjeran platnenom krovu. U novi automobil se ugrađuje krov od višeslojnog platna, a ima i dodatnu izolaciju koja će smanjiti razinu buke. Za svega 20 sekundi spušta se u prtljažnik ili podiže iz njega. To je moguće napraviti u vožnji do čak 50 km/h.

U odnosu na prethodnika Serija 2 Convertible ima devet posto veći prtljažnik, koji prima 335 litara prtljage s podignutim krovom, odnosno 280 litara s krovom spuštenim u prtljažniku.

Početni model je 220i kojeg pokreće 2-litreni 4-cilindrični motor snage 184 KS te najvećeg okretnog momenta od 270 Nm. Drugi benzinac u ponudi je 228i s istim motorom, no bitno većom snagom - od 245 KS i okretnim momentom od 350 Nm - a dostupan je i uz xDrive pogon na sva četiri kotača. Top benzinski model je i vrh sveukupne ponude – M235i. Pokreće ga redni 6-cilindrični 3-litreni TwinPower Turbo motor sa 326 konjskih snaga. Do stotke će s njime kabriolet pojuriti za 5,2 sekunde, odnosno za još bržih okruglih pet sekundi uz automatski 8-stupanjski mjenjač. Za one koji preferiraju dizelske motore BMW je pripremio jednu verziju. Radi se o četiricilindričnom 2-litrenom motoru koji razvija 190 KS i 400 Nm okretnog momenta. Najveća brzina mu je 225 km/h, a ubrzanje do stotke ovdje traje 7,5 sekundi. Prosječna potrošnja mu je 4,7 l/100 km. Cijene još nisu poznate, ali će zasigurno biti nešto više od isto opremljene i motorizirane Serije 2 Coupe.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.