Predstavnici HTC-a, globalnog proizvođača mobilnih telefona, proteklog tjedna prvi su se put predstavili u Zagrebu hrvatskim medijima.
– Prije su mobilni telefoni HTC bili dostupni korisnicima preko hrvatskih operatera, no bili su poznati samo malom broju korisnika, koji su ih doživljavali kao poslovne telefone dizajnirane za tehnološki vrlo napredne – objasnila je Mateja Kozjek, HTC-ova regionalna menadžerica za sjeverni Adriatic.
– U posljednjih godinu dana HTC je uložio puno truda kako bi brend HTC postao prepoznatljiviji na hrvatskom tržištu – i uspio je u tome. Iznimna popularnost određenih modela telefona, koji su prodani u povećanom broju preko hrvatskih operatera, jasan je pokazatelj da hrvatski korisnici postaju sve više svjesni brenda HTC, kao i kvalitete HTC-ovih mobilnih telefona – pohvalili su se regionalni lideri HTC-a. Ipak, ured u Hrvatskoj neće biti otvoren jer, tvrde, za to nema potrebe dok operateri marljivo prodaju brend.
Potkraj prošle godine HTC je u 20 zemalja pokrenuo novu kampanju pod nazivom YOU, sa sloganom "Ne trebate telefon koji ćete razumjeti. Trebate telefon koji razumije vas." (You don't need to get a phone. You need a phone that gets you). To predstavlja obvezivanje HTC-a da se usmjeri na ljude te da stvara uređaje koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama i životnom stilu. Robna marka HTC na jednak se način pozicionira sloganom: Quietly brilliant, koji odražava srž HTC-ove filozofije: Raditi velike stvari na skroman način uz uvjerenje da se ono najbolje u životu može samo iskusiti, ne i objasniti.
– HTC je brend na koji treba posebno obratiti pozornost u mobilnom svijetu – kaže Vladimir Malugin, direktor marketinga HTC EMEA.
HTC je stekao ugled zbog svojih inovacija i modernog dizajna te pruža jedinstveno mobilno iskustvo svojim korisnicima. Predstavljeni su HTC-ovi pametni telefoni (Legend, Desire, Smart i HD mini), koji su već predstavljeni na kongresu World Mobile u Barceloni u veljači ove godine, a bit će dostupni hrvatskim korisnicima ovog travnja. Svi uređaji imaju tehnologiju HTC Sense, koja se fokusira na korisnike i omogućuje da telefoni rade na intuitivniji način.