Novo na tržištu

Rio nove generacije donosi novi motor i inteligentne sustave

Foto: Kia
Rio nove generacije donosi novi motor i inteligentne sustave
18.06.2017.
u 10:30
Prtljažnik od 325 l jedan je od najvećih u B klasi
Pogledaj originalni članak

Model Kia Rio četvrte generacije stigao je na naše tržište. Početna se izvedba nudi po cijeni od 88.990 kuna, što podrazumijeva benzinski Rio 1,25 od 84 konjske snage te s LX Active eco paketom opreme.

U ponudi je još jedan benzinski motor, novi 1,0 TGDI koji razvija 100 konjskih snaga, a njime pogonjen Rio stoji od 95.990 kuna. Poklonicima dizelaša nudi se 1,4-litreni CRDI agregat od 90 konja, s cijenom od 110.990 kuna. Očekuje se da će na našem tržištu najtraženija biti benzinska opcija od 84 KS.

Rio je već u početnoj izvedbi solidno opremljen. Donosi, među ostalim, šest zračnih jastuka, pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav kontrole tlaka u gumama, mjerač vanjske temperature, ručni klima-uređaj, putno računalo, daljinsko središnje zaključavanje. No, u serijskoj opremi nedostaje mu radio, kojeg nalazimo tek u drugoj razini opremljenosti. U bogatijim razinama Rio donosi više naprednih sigurnosnih sustava (automatsko kočenje u nuždi, upozorenje kod promjene voznog traka, upozorenje na poprečni promet kod vožnje unatrag, grijana sjedala i kolo upravljača, kamera za vožnju unatrag...), kao i onih za povezivost s pametnim telefonima.

Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio
Foto: Kia
Kia Rio

Korejski adut B segmenta u novoj se generaciji osjetno odmaknuo od prethodnika. Dizajn mu je dinamičniji, proporcije izmijenjene. Od prethodnika je niži, ali širi i duži. Dug je 406,5 cm te je 172,5 cm širok i 145 cm visok. Prtljažnik od 325 l jedan je od najvećih u B klasi, a otvaranju dodatnog prostora za prtljagu pomaže djeljiva i sklopiva stražnja klupa.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

AR
Archangel711
11:08 18.06.2017.

Nema radio u početnoj opremi???????

HL
hlibit
08:49 19.06.2017.

...i bolje da nema...za tu doplatu ugradis kaj hoces

Avatar Hazl113
Hazl113
17:05 03.02.2018.

Nema razwrvni kotač. Zato i je gepek veći od 300 litara.