Nova Micra dio je Nissanove ponude na našem tržištu. Odmah od početka prodaje u ponudi su tri motorizacije. Početnu izvedbu pokreće 1,0-litreni atmosferski motor od 71 KS, a uz početni Visia paket opreme ona stoji 102.257 kuna.
Benzinac od 90 konja
Očekuje se da će najtraženija biti Micra Accenta s 0,9-litrenim benzincem koji razvija 90 konja, a nudi se po cijeni od 113.031 kn. Dizelske boje brani 1,5-litreni DCi agregat od 90 konja, koji uz Visia opremu stoji 124.120 kuna.
Serijski nova Micra, među ostalim, donosi automatsko kočenje u nuždi, klima-uređaj, audio sustav, Bluetooth, putno računalo, el. podizanje stakala na prednjim vratima, limitator brzine, daljinsko centralno zaključavanje, LED dnevna svjetla. Što u početnoj, što u višim razinama opremljenosti, Micra ima inteligentan nadzor udobnosti u vožnji, inteligentan nadzor putanje, Around Wiew monitor 360 stupnjeva, inteligentan sustav za sprječavanje izlaska iz voznog traka i sustav kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka, kao i sustav prepoznavanja prometnih znakova i sustav upravljanja dugim svjetlima.
Povodom puštanja u ponudu novog modela, Nissan Micru nudi uz 0 posto kamata, pet godina jamstva i tri godine redovnog održavanja.
Izdužila se do prosjeka klase
Micra nikad nije bila veća, prostranija, dinamičnija i atraktivnija. U odnosu na prethodnicu, peta je generacija duža čak 17 cm, a s 399 cm dužine u prosjeku je B segmenta. U njezinu je razvoju Nissan nastojao udovoljiti ukusu Europljana.
Micra je široka 174,3 centimetra, a s 145,5 cm visine najniža je u segmentu. To joj daje sportski štih, a dinamičnosti pomažu i agresivan prednji dio te kupeovska linija sa skrivenim kvakama stražnjih vrata. Prtljažnik prima solidnih 300 litara, a uz pravilan oblik i mogućnost proširenja do 1004 litara sada je i obiteljski iskoristiv.
Micra sada ima mnogo veća sjedala pa će se i viši vozači osjećati ugodno. Straga za noge ima mjesta kao u konkurentskim modelima. Materijali su kvalitetni, završna obrada uzorna.
Za kupce koji se žele dodatno približiti premiumu u ponudi su dodatni ukrasni materijali komandne ploče u vanjskoj boji od umjetne kože ili premium tekstila. Središnji greben krasi 7-inčni dodirni zaslon jednostavan za korištenje. Uz doplatu nudi i navigaciju.
Renault je uveo pojam demo auto, to znači, knjiži određeni broj auta kao da ih je prodao a potom ih šalje u salone za pravu drugu prodaju. Time sam sebe reklamira, a ustvari postaje Renaultkor.