HARD TEST

Opel Astra - čežnja svakog obiteljskog hrvatskog vozača

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Opel Astra
22.05.2016.
u 17:00
Astra je napravila ogroman iskorak u smislu udobnosti, osjećaja u vožnji, ali i danas neizbježnog multimedijskog sustava u automobilu
Pogledaj originalni članak

Opel definitivno s pravom ima velike ambicije s novim malim turbobenzincem, kojeg smo u novoj Astri imali prilike isprobati u protekla dva mjeseca. Tih je i vrlo miran, bez onog karakterističnog zvuka trocilindraša koji neke vozače iritira. Dapače, 1-litreni trocilindarski motor koji pomoću turbopunjača razvija 105 KS i 170 Nm okretnog momenta ponekad se javi reskim, gotovo sportskim zvukom. Vozi se vrlo ugodno, kako u gradskom prometu tako i na autocesti, gdje i do većih brzina nije preglasan.

Upitna isplativost dizela

A ono što je možda i najbitnije, može se voziti zaista štedljivo, u prosjeku ispod šest litara. Ipak, treba upozoriti da turbobenzinci u žustrijoj vožnji potroše više goriva, ali u gradu i ne pazeći nismo prešli 8,5 litara na 100 km. Ako se pazi, možete računati na 7 l/100 km. Dakako, najštedljivija je na otvorenoj cesti gdje smo izmjerili 4,6 l/100 km, dok je na autocesti potrošnja 5,7 l/100 km. To je jako dobar rezultat, a pritom smo i uživali u vrlo dobro podešenom ovjesu, koji je odlično izbalansiran između udobnosti i dinamike. Astra je vrlo udobna i zbog odličnih sjedala u kojima se na dužem putovanju ne osjeti trag putovanja.

Stoga, ako ste prosječan hrvatski vozač koji ne radi više od 12.500 km godišnje, doplata za dizelaša od više od 10.000 kuna vam se neće isplatiti, dok je doplata od 5000 kuna za ovaj motor (u odnosu na atmosferski sa 100 KS) odlična ponuda ne samo zbog osjetno manje potrošnje, već zbog performansi i osjećaja u vožnji.

Cijena nove Opel Astre s ovim motorom i drugim po redu Enjoy paketom opreme iznosi 131.997 kuna. Uz dodatnu opremu u testnom automobilu penje se na 143.655 kuna. Oprema Enjoy uključuje standardne ESP i ABS sustave, el. podizače stražnjih prozora, el. podešavanje i grijanje vanjskih ogledala, halogena prednja svjetla, radio 4.0 IntelliLink, LED dnevna svjetla, stražnji spojler, stupove karoserije u crnoj boji, maglenke, tempomat, krovne zračne jastuke, komande na upravljaču, kožom presvučen trokraki upravljač i tri crna umetka...

Povoljna dodatna oprema

Dakle, vrlo bogato, a to se može još dograditi dodatnim paketima po korektnim cijenama pa ukupna cijena našeg testnog primjerka s mnogo dodatne opreme (uz 1581 kunu za Power crvenu boju) iznosi 143.655 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

RI
Ringo
11:55 23.05.2016.

Naslov je blago rečeno promašen. Ne postoji ni jedan automobil koji je čežnja SVAKOG vozača. Svi imaju različite potrebe i ukuse, a to se najbolje vidi po raznolikosti auta na cesti.

KA
kažemja
20:38 22.05.2016.

Nije loš , ali preskup.

Avatar el.danchi
el.danchi
22:16 22.05.2016.

Ako je Astra san obiteljskog vozača u HR onda smo stvarno tulav narod...