NA TESTU

Rođendanska Giulietta ima bogatu opremu po povoljnijoj cijeni

Alfa Romeo Giulietta
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/5
08.05.2016.
u 17:00

Quadrifoglio Verde izvedbu Giuliette Alfa Romeo na tržište je po povoljnijoj cijeni izbacio kako bi proslavio 105. rođendan talijanske marke

Alfina Giulietta i u osnovnoj se verziji ubraja među atraktivnije kompakte, a za primjerkom u QV Line izvedbi malo se tko neće okrenuti. QV Line izvedba skrojena je kako bi se na primjeren način proslavio 105. rođendan marke. Podrazumijeva bogatu opremu po povoljnijoj cijeni. Nakon što je na tržište stigla uz slabiji motor, nedavno je ponuđena i uz jači dizelski agregat. Kod QV odnosno Quadrifoglio Verde izvedbe Giuliette sa znakom djeteline s četiri lista naglasak je na sportskoj noti.

U QV Line paket uključeni su, primjerice, 18-inčni naplaci, sjedala u kombinaciji kože i alcantare, opšivena bijelo-zelenim koncem, potom bočni spojleri, spojler na petim vratima, zatamnjna stražnja stakla, automatski klima-uređaj, tempomat, prednji i stražnji parking senzori, Pack Comfort...

Ugodna sjedala imaju i električno podešavanje za lumbalni dio kralježnice. Kvalitetu materijala prati i jednaka kvaliteta izrade, a nju, pak, obilje atraktivnih detalja.

Alfina QV Line izvedba Giuliette, dakle, oduševljava raskošnom opremom, a osmijeh na lice dodatno izvlači činjenica da je cijena snažnijeg modela s 1,6-litrenim JTD motorom od 120 konjskih snaga sada jednaka onoj za izvedbu sa 105 konja. Snažnija Giulietta QV Line stoji, naime, 178.000 kn.

Testna Giulietta s 4-cilindarskim common-rail motorom od 120 konja, uz čak 320 Nm pri 1750 o/min, pruža dovoljno dinamike i zahtjevnijim vozačima. Elastičan 1,6 JTD dizelski motor radi uglađeno i tiho, štedljiv je u svim režimima rada. U prosjeku nam je tijekom testa trošio samo 5,4 l/100 km, no u gradskoj ga se vožnji bez previše truda vože voziti uz potrošnju od 6 l/100 km. Start/stop sustav radi odlično, što znači gotovo neprimjetno. Alfin DNA izbornik vozaču omogućava da svojim željama i potrebama prilagodi trenutni način vožnje. Uz brzinu reakcije upravljača i papučice gasa, izborom postavki mijenja se i način rada motora, kočnica, elektronske kontrole stabilnosti. Vozač može birati želi li voziti dinamičnije, štedljivije ili više slobode prepustiti samom automobilu.

Komentara 7

Avatar future Gohan
future Gohan
05:10 10.05.2016.

QV nema veze s 4x4... neznalicama poručujem da ne mudruju kad pojma nemaju, QV je bila oznaka kao GTI, RS, i sl.... tj TOP ponuda modela s najajčim motorom, što je kasnije preraslno u top opremu kao kod Seata za FR model (ostalo za Cupra).

ZV
Zvolen3
21:08 08.05.2016.

U živo je ljepša nego na slikama ! Inače taj naziv QV potječe od stare 33 - koja je imala pogon 4X4 ! A da li ovaj model ima - tko zna ?

LO
loui
23:06 09.05.2016.

QV nije 4x4 nego quadro(četri) foglio(lista) verde (zelena) , a Q4 je pogon na sve kotače, a Q2 je špera bez četri pogonska kotača, znači QV je najjači model , neznam jesu li dolazili QV-i i sa Q4 (tj s pogonom na sva četri) ili je se posebno naručivalo , ovo quadro ne znači 4 kotača nego četri lista na djetalini , npr verde bosca je zelena šuma na Hvaru Vrboska je verde bosca pa ga slaveni skratili u vrboska

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije