U nordijskoj mitologiji, Valhalla je opisana kao veličanstvena dvorana heroja kojom upravlja bog Odin, mjesto na koje nakon smrti hrabrih ratnika odlaze njihove duše. No, Aston Martin ipak nije reinkarnirao tu Valhallu. Valhalla ovog britanskog proizvođača također je veličanstvena, ali ova 'dvorana' je na kotačima. Da bi se u nju ušlo ne treba herojski pasti tijekom bitke, već je potrebno položiti oko milijun eura kako bi se stupilo u krug od 999 sretnika s Valhallom u garaži. Očekuje se, naime, da će ovaj novitet toliko koštati. Kao što i priliči ultimativnom vozačkom superautomobilu, Valhalla je po mnogočemu prva: prvi je Aston Martinov serijski automobil s centralno smještenim motorom i prvi plug-in hibrid, prvi je serijski automobil marke s određenim dosegom samo na struju. Ovo je također prvi model koji koristi prilagođeni 4,0-litreni twin-turbo V8 motor – V8 motor s najboljim performansama ikada ugrađen u neki Aston Martin. Taj motor s unutarnjim izgaranjem proizvodi 207 konja po litri, najveću specifičnu snagu od bilo kojeg Aston Martina.
Hibridni pogonski sklop s ukupnih 1079 KS i 1100 Nm kombinira prilagođeni twin-turbak od 828 konjskih snaga i tri elektromotora koji isporučuju dodatnih 251 KS. Od toga su dva elektromotora na prednjoj osovini, treći je u DCT prijenosu. Valhalla je sposobna postići elektronički ograničenu najveću brzinu od 350 km/h. Sprint iz mirovanja do stotke u ovom Aston Martinu traje samo 2,5 sekundi. Valhalla je i prvi model koji koristi potpuno novi, hibridizirani 8-stupanjski automatski mjenjač ove marke, s dvostrukom spojkom. Taj DCT mjenjač objedinjuje e-motor i elektronički stražnji diferencijal (e-diff). Snagu V8 motora šalje na stražnju osovinu, mijenjajući stupnjeve prijenosa u djeliću sekunde. Valhalla također predstavlja novi dizajnerski jezik marke. Ekstremne performanse superautomobila izražene svježim oblikom i proporcijama nose nepogrešiva obilježja Aston Martina besprijekornih, čistih linija i kombiniraju ih s inovativnom aktivnom aerodinamikom. Aktivna aerodinamika postiže i održava potisnu silu veću od 600 kg u rasponu vožnje od 240 km/h do 350 km/h. Sustav također ima funkcije DRS i Air Brake. Karbonski Monocoque na kojem je nastala Valhalla zaslužan je za masu od svega 1655 kilograma, dajući omjer snage i težine od 652 KS na 1000 kg.
Sofisticirana elektronika integrirane kontrole dinamike vozila nadzire sustave ovjesa, kočenja, upravljanja, aktivne aerodinamike i pogonskog sklopa kako bi se postigla optimalna izvedba u svakoj situaciji. Valhalla ima četiri moda vožnje. Prilikom pokretanja, Valhalla odabire Sport način kao zadani, a vozač može ručno odabrati Pure EV, Sport+ i Race kao alternativne načine vožnje. Svaki način rada ima vlastitu kombinaciju postavki za pogonski sklop (uključujući vektoriranje okretnog momenta i integraciju hibridnog sustava), plus krutost ovjesa, aktivni aerodinamički sustav i kalibraciju upravljanja za različite stilove vožnje. Uz četiri definirana načina vožnje, vozači mogu odabrati željeni način rada putem okretne poluge na središnjoj konzoli. Taktilna kontrola za maksimalnu interakciju između vozača i stroja. Svaki način vožnje kalibriran je kako bi vozaču pružio različito iskustvo. U potpuno električnom modu, pogon ide samo od motora s prednje osovine s dometom od 14 km i maksimalnom brzinom ograničenom na 140 km/h. U EV, Sport i Sport+ načinima rada, aktivni stražnji spojler ostaje spušten kako bi se održala Valhallina elegantna silueta. U modu Race, stražnji spojler podiže se za 25,5 cm na snažnim hidrauličkim klinovima za maksimalnu potisnu silu.
Bliska suradnja s Aston Martin Performance Technologies – konzultantskim ogrankom tima Aston Martin Aramco Formula 1® – na dinamici, aerodinamici i materijalima donijela je dodatna znanja i vještine u Valhallin razvoj. Njihov doprinos pomogao je Aston Martinu da pomakne granice inženjeringa i performansi superautomobila kako bi isporučio automobil koji podjednako blista na cesti i na stazi. Četverostruki ispušni sustav sastoji se od para ispušnih cijevi s gornjim izlazom kako bi se povećala vizualna i zvučna drama, te s dodatnim parom nisko postavljenih ispušnih cijevi. Lagani ispušni sustav optimizira protok ispušnih plinova i oblikuje Valhallin zvučni karakter; nisko postavljenim ispušnim cijevima upravljaju aktivni ventili.
Utjecaji Formule 1 viđeni u ekstremnom hiperautomobilu Valkyrie prisutni su i na Valhallinu kokpitu, čistog dizajna. Najvažniji među tim elementima su podignuti prostori za noge, kako bi se postigao udoban niski položaj sjedenja i lagana, jednodijelna sjedala od karbonskih vlakana. Položaj sjedenja pojačava vozačev osjećaj povezanosti s vozilom, bez ugrožavanja udobnosti. Oblik upravljača također je inspiriran F1 i ima jednodijelnu armaturu od karbonskih vlakana. Čitavom širinom kabine proteže se karbonski nosač, na čijem vrhu 'lebdi' ploča s instrumentima. Inovativni Aston Martin HMI sustav pruža jasan prikaz informacija bitnih za vožnju na cestama i stazama. Značajke uključuju izgled Race moda s velikim linearnim tahometrom i signalima za mjenjač. Tijekom vožnje po cesti zaslon također ima funkciju proširenog prikaza, za dodatnu jednostavnost korištenja. Primjerice, navigacijska karta može se prikazati preko cijelog zaslona. Valhallu bi prvi kupci trebali dobiti u drugoj polovici 2025. godine, budući da joj je početak proizvodnje zakazan za drugi kvartal iduće godine.