Paklena naranča! – odmah je dobila nadimak nova Toyota Aygo. Baš nas je na to, kao i većinu ljudi kad je prvi put ugledaju, asocirala druga generacija gradskog mališana u atraktivnoj narančasto-crnoj kombinaciji. Definitivno, Toyota je s dizajnom i bojama pogodila, jer rijetko smo čuli tako puno odličnih komentara na izgled nekog novog auta. U istom razigranom tonu je i unutrašnjost, klavirski lak na plastici, ugodna sjedala, fini mesnati upravljač i 7” dodirni zaslon preko kojeg se vrši većina funkcija. Aygo, kao i sve više novih auta ima USB ulaz, ali ne i CD čitač.
Druga generacija je robusnija. Primjerice, prednji par vrata je sada čvrst, dok su stražnja vrata ostala “plehnata”. Prtljažnik (168 l) se i dalje otvara samo stražnjim prozorom što je praktično rješenje. Nije velik, ali dostatan je za dva kofera ili odlazak u kupovinu. S obzirom na dužinu od 346 cm idealan je za gradske gužve gdje se s krugom okretanja ispod 10 metara snalazi odlično.
Na stražnjoj klupi ne treba očekivati čuda pogotovo u smislu prostranosti za koljena, ali dvije odrasle osobe mogu relativno ugodno putovati. Sprijeda je komfor vrhunski. Ispod poklopca motora iznenađenja nema. Tamo je i dalje trocilindarski 1,0 VVT-i, izvorno Daihatsuov motor, i dalje najbolji u klasi. Sa 68 KS i 95 Nm laganom Aygu omogućuje ubrzanje do stotke za 14,2 s i najveću brzinu od 160 km/h. U gradu je pravi zvrk, ali i na autocesti nećete nikome smetati. U gradu je prosječna potrošnja oko 6,5 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti vozi s litrom manje. Novi Aygo stoji od 67.800 kn, ali s opremom x-cite i uz bogatu opremu poput crnih alu naplataka, dodirnog zaslona i kamere za vožnju unatrag cijena mu je od 82.450 kn.
Nije lijep a bogme mu ni ubrzanje nije najbolje.