U okviru Infobip Startup Tribea oni startupi koji ispunjavaju uvjete mogu aplicirati za iznose od 10.000 do 60.000 dolara u vrijednosti korištenja Infobipovih komunikacijskih tehnologija te ih koristiti za daljnji rast i unapređenje vlastitog poslovanja. Startupi koji uđu u program imat će na raspolaganju i uredske prostore na više od 65 Infobipovih lokacija u svijetu, a tu je i poseban pristup Infobip Shift konferenciji koja je nedavno postala dijelom Infobipa gdje je ambicija da ta već izuzetno uspješna konferencija naraste u jednu od najvećih developerskih konferencija na svijetu.
Vijeće svjetskih ulagača
Infobip Startup Tribe vodit će Nikola Pavešić koji je karijeru započeo u Ujedinjenim narodima u Tanzaniji, a za tu je najveću međunarodnu organizaciju radio i u Japanu, u Tokiju gdje i živi posljednjih deset godina. U priopćenju o pokretanju ovog startup akceleratora stoji i kako je Pavešić vodio i vlastiti startup, ali je posljednjih pet godina bio i na vodećoj funkciji za partnerstva u tvrtki Nikkei, najvećoj svjetskoj poslovnoj novinskoj kući i vlasniku uglednog Financial Timesa. Zadatak će mu biti i oformljivanje savjetodavnog vijeća kojeg će činiti neki od najpoznatijih svjetskih ulagača i pomno biranih partnera iz cijeloga svijeta, a među kojima će biti vodeći VC fondovi i akceleratori kao što su Y Combinator, 500 Startups i Techstars. U službenoj izjavi o osnivanju Infobipova startup akceleratora Pavešić kaže kako ovim programom vodnjanska tvrtka pokazuje da smo spremni ulagati u društvo, ne samo kroz vlastite proizvode, već i kroz sve ostale resurse kojima raspolažu, a ponajviše znanjem, iskustvom i vezama s poslovnom i stručnom zajednicom.
– Ovo je ključni trenutak za razvoj hrvatske startup i tech scene, ali ne samo to, već i cijele ekonomije pa i društva u konačnici. U Hrvatskoj se događa ono što se događalo, primjerice, u Estoniji pred desetak godina kad je iz te male baltičke države izašao Skype. To su sada Infobip, Rimac automobili i mnoge druge slične firme za Hrvatsku. Preostaje nam puno rada i tek počinjemo, ali situacija je jako pozitivna i postavili smo se u zavidnu situaciju. Sad samo moramo procvjetati. Ali to je i naš moto u Infobipu “We are just staring” tako da dobro razumijemo situaciju – pojasnio je Nikola Pavešić.
Vizionarski pogled
Na pitanje o tome što misle u kakve bi startupe Infobip trebao ulagati, Pavešić ističe kako u Infobip Startup Tribeu prvenstveno rade sa startupima koji mogu koristiti proizvode tvrtke te s kojima mogu surađivati na proizvodu, u prodajnom dijelu i drugim sličnima.
Gledamo daleko izvan naše industrije ne bi li našli prave partnere što je i jedan od glavnih ciljeva i ove inicijative – kazao je Pavešić. Prijaviti se mogu svi oni koji su skupili najviše pet milijuna eura investicija ili imaju najviše sto zaposlenih, ali program će primati i iznimke ako pokažu veliki potencijal rasta u svojoj industriji. – Uvijek sam imao poseban odnos sa startupima, pa je tako i Shift, koji je sada dio Infobipa, počeo kao startup konferencija. Iznimno mi je drago da se vraćam korijenima i što cijela inicijativa sa startupima ulazi u naš novi odjel za odnose s developerima – prisnažio je Ivan Burazin, član Uprave za developersko iskustvo u Infobipu.