Kabriolet izvedba gradskog mališana Smart ForTwo Cabrio dolazi s troslojnim i dva centimetra debelim platnenim krovom, koji se pritiskom na tipku u vozilu ili na ključu za samo 12 sekundi spušta i pretvara ga u kabriolet. Doduše, Smart nije klasični kabriolet jer ima B nosače i fiksne male bočne prozore.
Spuštanje krova je jednostavno, a meki krovni pokrivač se može zarolati do stupova, čime se dobiva neka vrsta panoramskog otvorenog krova ili se može potpuno spustiti do poklopca prljažnika. Skinuti se ne može poprečni “roll bar” koji je zaštita za putnike u slučaju prevrtanja, a on zajedno s namotanim platenim krovom smanjuje vidljivost i stvara zatvoreniji osjećaj nego kod pravih kabrioleta. S druge strane, putnici su zaštićeniji od strujanja zraka. Novost je u trećoj generaciji stražnji prozor od pravog stakla što poboljšava vidljivost, ali samo ako ne pada kiša jer nema brisača.
Novi je Smart u odnosu na drugu generaciju najviše narastao u širinu, za čak 10,5 cm, pa je stabilniji i udobniji. Ispod poklopca motora je 1-litreni Renaultov trocilindraš sa 71 KS i 91 Nm smješten straga, koji vrlo dobro pokreće 900 kg mase Smarta. Do stotke stiže za 15,1 s, a krajnja brzina mu je 151 km/h. Potrošnja je u gradu oko 6,5 do 7 litara na 100 km. Odlično se slaže s 6-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrokom spojkom. Smart ForTwo je vrlo stabilan i na brzini od 130 km/h na autocesti, kada je buka zbog platnenog krova izraženija.
Šminkerska Prime oprema između ostalog uključuje kožu sa sivim prošivima, automatski klima-uređaj, grijanje sjedala, senzor kiše, a takav Smart stoji 124.480 kuna. S doplatama poput dvobojne karoserije, paketa LED/senzori, paketa Cool/Audio i Comfort cijena mu je paprenih 160.100 kuna.
>> Bugatti Veyron i Smart ForTwo najveći gubitaši među autima
6,5 do 7 litara___ tako mali a pije ko veliki !