Nakon relativno neuspješnog pokušaja s prvom generacijom ForFoura (2004.-2006.), Smart je ponudio drugu generaciju koju proizvodi u suradnji s Renaultom. Zapravo, ForFour je brat blizanac Renault Twinga i proizvodi se u istoj tvornici, u Revozu u slovenskom Novom Mestu.
Dužina od 3,49 m, kratki prevjesi i krug okretanja od samo 8,65 metara čine Smart ForFour iznimno praktičnim za gradsku vožnju. Osjećaj pri manevriranju i posebno parkiranju je fantastičan. Rasterećeni prednji kotači zbog straga smještenog motora imaju kut zakretanja od 45 stupnjeva pa se ForFour doslovno okreće u mjestu.
Stoga je svako parkiranje zbog njegove lakoće i jednostavnosti ugodno. A to je najbolja osobina automobila u koji se relativno komforno mogu prevesti četiri osobe. Ima gotovo jednovolumensku formu pa se sjedi dosta visoko, a zbog toga je i preglednost odlična.
Za pogon je zadužen 1-litreni trocilindraš sa 70 KS i 91 Nm okretnog momenta, koji u suradnji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem vrlo solidno pokreće mališana.
Vožnja u gradu, zbog stražnjeg pogona i živahnog motora, je zabavna. Smart je u gradu prvenstveno zbog malih dimenzija i mase od samo 900 kg vrlo agilan, u praksi dinamičniji i od deklariranih performansi (15,9 s do stotke, 151 km/h najveća brzina), ali zaboravite na sportsku vožnju bez obzira na stražnji pogon. Ipak, u gradskoj vožnji može biti pravi zvrk. I na autocesti pri većim brzinama Smart ForFour djeluje čvrsto i sigurno drži pravac.
Zbog motora smještenog straga prtljažnik prima samo 185 litara, ali može se proširiti do 975 litara.
>> Smart Fourjoy - auto bez vrata, krova i stražnjeg stakla
>> Okretan, zabavan i drugačiji gradski zvrk
vozio novog twinga, totalni promašaj od auta! katastrofa, zadnji pogon, na snijegu užas!