Potražnja za novim automobilima u Europi pala je na kraju 2017. godine pod utjecajem kalendarskih faktora, a oštar je pad nakon više mjeseci zabilježen i u Hrvatskoj, pokazalo je danas izvješće udruženja proizvođača ACEA.
U prosincu je u 27 zemalja Europske unije (bez Malte za koju podaci nisu bili dostupni) registrirano ukupno 1.088.498 novih automobila, 4,9 posto manje nego u istom mjesecu godine ranije, što u ACEA-i objašnjavaju ponajprije kalendarskim faktorima.
Pad je zabilježen na gotovo svim velikim tržištima, uz izuzetak Španjolske koja je zabilježila 6,2 posto više registriranih novih automobila.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
U Velikoj Britaniji prodaja je pala devet mjesec zaredom, i to za 14,4 posto.
U skupini 'starih' članica EU zabilježen je pad prodaje za 5,4 posto dok je u 'novoj' Europi prodaja stagnirala.
U Hrvatskoj su u prosincu registrirana ukupno 2.024 nova automobila, čak 40,2 posto manje nego u istom mjesecu godine ranije, pokazuju podaci ACEA-e
U 2017. ponovo premašena granica od 15 milijuna
U cijeloj prošloj godini broj registriranih novih automobila u 27 zemalja EU (bez Malte) prvi je puta od 2007. premašio 15 milijuna. U odnosu na 2016. godinu uvećan je za 3,4 posto.
Među pet velikih tržišta najsnažniji su rast prošle godine zabilježile Italija i Španjolska, za 7,9 odnosno 7,7 posto. Slijedi Francuska sa 4,7 posto, te Njemačka s 2,7 posto.
U Britaniji je prodaja pala nakon pet godina rasta, i to za 5,7 posto.
U ACEA-i ističu snažan rast tržišta 'nove' Europe, za 12,8 posto.
U Hrvatskoj je prošle godine prema rezultatima ACEA-e registrirano ukupno 50.412 novih automobila, 17,2 posto više nego u godini ranije.
Pogledajte i kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši:
Hmmm, ne bih rekao, recimo žena od 70 godina da se ne znam kako čuvala i njegovala ona je ipak stara žena i tu nema pomoći! Da me dame ne bi napale, isto vrijedi i za muškarce, he he! Shodno tome, isto je i sa autima, novi je novi!