TEST: CHEVY CAPTIVA

Prostran, bogat i s vrlo dobrim omjerom uloženog i dobivenog

Foto: ''
Prostran, bogat i s vrlo dobrim omjerom uloženog i dobivenog
29.09.2013.
u 16:00
Uz najbolji paket opreme, automatski mjenjač i 184 KS snažan dizelski motor, testni primjerak stoji 274.400 kuna
Pogledaj originalni članak

Chevrolet je napravio dobar posao kad je na tržište izbacio SUV model Captivu, što je dodatno izraženo s drugom generacijom. Na našem tržištu, taj model u svom segmentu zauzima jako dobru drugu poziciju. Na dužini od 467,3 cm stručnjaci su uspjeli smjestiti i treći red sjedala, a suputnici na dva posljednja mjesta također imaju na raspolaganju zavidnu količinu prostora. Prostranost je svakako prednost ovog modela. No, kupcima je važan i izgled automobila. I u tome je Captiva u prednosti pred nekim konkurentima jer ima vrlo dopadljiv prednji dio koji djeluje robusno. Zahvaljujući pogonu na sva četiri kotača Captiva omogućava sigurniju vožnju, ali i bezbrižne izlete izvan asfaltiranih prometnica.

Iako Captiva starta od 178.651 kn, želite li najsnažniji dizelski stroj, treba izdvojiti minimalno 232.026 kn. Testni model ima najbogatiji LTZ paket opreme, automatski mjenjač te još neke elemente s popisa dodatne opreme, što je dovelo do konačne cijene od 274.400 kn. Snažnija izvedba 2,2-litrenog turbodizelaša raspolaže sa 184 KS, što je uz 400 Nm okretnog momenta već od 2000 okretaja u minuti dovoljno da zadovolji i vozače željne sportskijih karakteristika. Ubrzanje od 10,1 sekunde te maksimalnih 191 km/h sasvim je dovoljno, a gotovo dvije tone teško vozilo na testu je imalo prosječnu potrošnju od 8,4 litara.

Automobilu nedostaje još malo čvrstoće i nešto bolje podešenog ovjesa, što bi dovelo do još boljeg dojma tijekom vožnje. Unutrašnjost je dobro uređena, no ne bi škodilo kada bi bilo malo više duha. Kada su u upotrebi prva dva reda sjedala, moguće je popuniti 477 litara obujma prtljažnika. Captiva je svakako dobar obiteljski automobil, koji ima jako dobar omjer uloženog i dobivenog.

>> Uz najbolji paket opreme, automatski mjenjač i 184 KS snažan dizelski motor, testni primjerak stoji 274.400 kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.