Peugeot 3008 Hybrid4

Prvi dizelski hibrid na svijetu tjera 200 konja

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
peugeot 3008 (1)
17.09.2012.
u 12:40
Model s dva motora košta 277.700 kuna, dok klasično izdanje starta na 139.900 kuna
Pogledaj originalni članak

U odnosu na klasičnu 3008-icu s dizelskim agregatom, 3008 HYbrid4 manje troši, može se zadovoljiti i samo sa strujom, a ima i pogon na sva četiri kotača. Peugeot je 3008 HYbrid4 predstavio kao prvi dizelski hibrid na svijetu, a kombinacija dizelskog i elektromotora rezultira prosječnom potrošnjom od 4 l/100 km u teoriji, odnosno 6 l/100 km u praksi. Dizelski 2,0 HDi stroj od 163 KS pokreće prednju osovinu, dok stražnju okreće elektromotor sa 37 konja. Tako ovaj hibridni pogon nudi maksimalnih 200 KS. Hibrid paralelnog tipa arhitekture snagu na podlogu prenosi putem pilotiranog 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a serijski mu je ugrađen i Stop&Start sustav.

Vozač može birati između četiri načina rada: automatskog, putem elektromotora, sportskog sa svih 200 konja u akciji, te sa sva četiri pogonska kotača. Uz osjećaj posebnosti i prestiža, 3008 HYbrid4 nudi ugodnu vožnju u dotjeranijem i bogatije opremljenom interijeru. Serijski donosi sve elektronske sustave pomoći vozaču, aut. klimu, radio CD MP3, 6 zračnih jastuka, 3D navigaciju, parkirne senzore, sustav Head-up...

Tradicionalni brojač okretaja zamijenjen je pokazivačem snage koji pokazuje koliko je energije na raspolaganju i kako se ona trenutno koristi. Ova \'igračka\' zanimat će prije svega ljubitelje modernih tehnologija koji su za paralelni hibridni pogon, dotjeraniji dizajn i bolju opremu spremni dati 277.700 kuna. Klasična 3008-ica starta na 139.900 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar rimaz
rimaz
14:12 17.09.2012.

Pre, pre, pre skupo. Ne znam tko će vidjeti ekonomsku računicu.

OB
-obrisani-
16:56 17.09.2012.

za 277.700 kupiš dva . dodaš još malo . Jedan za rezervu Ovaj drugi može i bez točkova onda bi se uklopila cena u kunu

FP
Fair Play
10:41 18.09.2012.

Nije li isti sustav već napravljen u citroenu DS5? prije dvije godine?