MOKKA NA HARD TESTU

Prvi Opelov kompaktni SUV izgledom i voznim osobinama izborio se za titulu poželjnog

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
07.09.2014.
u 10:00
Iako čeka zaslužen odlazak u mirovinu, turbodizelaš od 130 KS dobro vuče, a Mokka donosi i agilnost te prostranost
Pogledaj originalni članak

Opelov prvi kompaktni SUV model, Mokka, već na prvi pogled osvaja simpatičnim, ujedno mišićavim izgledom. Kombinacija buhtlastog oblika, mladenačkih linija i snažnog dojma nekako nam prije svake vožnje potakne dobro raspoloženje, posebno u upečatljivoj narančastoj izvedbi, kakvu smo podvrgnuli hard testu. Ovako ušminkana Mokka nigdje ne može proći neprimjećeno.

Prostran interijer

Također na prvi pogled, Mokka ostavlja dojam malog automobila. No tu izgled itekako vara. U karoseriji dugoj 428 cm, širokoj 178 i visokoj 165,8 cm, uz međuosovinski razmak od 255,5 cm prostora ima dovoljno za pet odraslih osoba. I pri tome putnici na stražnjoj klupi nisu skučeni, već prostora za koljena imaju dovoljno. Na prtljažnik se ne može računati u jednakoj mjeri, jer prima 362 l, ali samo dva putnika s preklopljenim stražnjim sjedalima u Mokki na raspolaganju imaju 785 l do pokrova prtljažnika. Solidno.

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

Razigrani dizajn vanjštine protegnuo se i na interijer, no tu ipak još ima tragova njemački konzervativnog dizajna. To se prvenstveno odnosi na centralnu konzolu, no sve zajedno ipak ostavlja jako dobar dojam. Kvaliteta materijala i završne obrade je na visokoj razini. Pod poklopcem motora malog SUV-a s prednjim pogonom je 1,7 CDTi agregat, uparen s ručnim 6-brzinskim mjenjačem. Turbodizelaš na zalazu karijere razvija 130 KS, a iako se očekuje da će ga ubrzo zamijeniti novi 1,6-litreni CDTI agregat na njega nemamo većih zamjerki.

Dinamično kroz zavoje

Agilan je, ne previše bučan, a uz start/stop sustav ni ne troši pretjerano. Tijekom testa u prosjeku je tražio 6,2 l/100 km. Tvornički deklariranih 4,5 l/100 km nismo uspjeli ostvariti. U vožnji se Mokka ponaša vrlo dobro. Stabilna je, karoserija se unatoč visini previše ne naginje ni za dinamičnijih prolazaka zavojima. Iako košta više od konkurencije, Mokka ima dovoljno aduta da opravda svoje mjesto u gami. Posebno uzme li se u obzir da cjenovno kreće od 140.818 kuna.

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar SMECHAR
SMECHAR
22:48 07.09.2014.

Autić je jako dobar. Izgleda dobro, ima Opel i boljih diesela koje bi mogao staviti unutra. Mana je previsoka cijena ipak, i ta središnja konzola s 46 tipki ili koliko već.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
09:13 08.09.2014.

cijena je tako visoka da je postala konkurent - Antari!?! Ovaj prednji naslon za ruke je...presmješan. Opel me uvijek iznenadi sa premalim prtljažnicima s obzirom na dužinu vozila, preskupo.