NAKON LIMUZINE

Prvi test Tipa u hatchback izvedbi - ovakav kompakt Fiat već dugo nije imao na tržištu

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Fiat Tipo
01.02.2017.
u 09:17
U posebnoj Amore izvedbi po povoljnijoj cijeni donosi i radio, klima-uređaj, šest zračnih jastuka, parkirne senzore, el. podizanje stakala
Pogledaj originalni članak

Kompakt kakav Fiat već dugo nije imao na tržištu se najprije pojavio u limuzinskoj izvedbi, a sada je stigao i hatchback. Obilje prostora, dobre motore i kvalitetnu izradu Tipo HB dijeli s limuzinom, no karoserija s peterim vratima - osim što je praktičnija - daje i moderniji izgled.

Tipo HB u dužinu broji 437 centimetara, širok je 179 i visok 150 cm. Od limuzine je 16 cm kraći, a jednak im je međuosovinski razmak od 264 cm. Zato je Tipo HB među najprostranijima u klasi. Prostora u izobilju ima i na stražnjim sjedalima. Srednje sjedalo dovoljno je komotno da se na njemu udobno može prevesti odrasla osoba. Interijer je vizualno jednak kao u limuzini, s iznimkom 7-inčnog dodirnog ekrana putem kojeg se upravlja navigacijom i audio sustavom. Izdvojeni dodirni ekran podiže ukupni dojam kabine. Interijer je izveden iz kvalitetnih materijala, a dobra je i završna obrada. U prtljažnik zapremnine 440 litara stanu sve obiteljske potrepštine, a praktičnost povećavaju dvostruko dno i preklopiva stražnja sjedala.

Isprobali smo dizelsku izvedbu 1,3 Multijet (95 KS), koja u Pop Star razini opremljenosti stoji 120.515 kuna. Što zbog dobre zvučne izolacije, što zbog mirnog i tihog rada motora, on se u kabini gotovo ne čuje, pa je i vožnja ugodnija. Prelasci preko neravnina uglađeni su zahvaljujući odlično podešenom ovjesu. Common rail dizelaš druge generacije dostatan je za prosječnog vozača smirenog ritma vožnje. Uparen je sa solidnim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Željni dinamičnijih kretanja izabrat će snažniji dizelski motor od 120 KS (128.867 kn), a na izbor su i benzinci od 95 i 120 konja.

Od Valentinova u prodaji će biti i posebna serija Amore - po cijeni od 99.999 kuna. Fiar Tipo Amore pokreće 1,4-litreni benzinac od 95 KS. Serijski donosi, primjerice, klima-uređaj, radio, šest zračnih jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, el. pokretane vanjske retrovizore, el. podizanje prednjih stakala, grijanje stražnjeg stakla, stražnje parking senzore, senzor vanjske temperature, rezervni kotač normalnih dimenzija.

>> Isprobali smo novi Tipo, kvalitetan kompakt po povoljnoj cijeni

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

DU
Deleted user
02:57 02.02.2017.

Ima grijanje zadnjeg stakla? Vau!

KA
kažemja
10:47 01.02.2017.

Zgodan autić!

RI
ribar110
14:02 01.02.2017.

Talijan,oni koji ih vole kupit ce ali iskustvo sa kvarovima uci nas drugacije ostaje samo nada u jeftinim rezervnim djelovima.