NA TESTU

Qashqai s hibridnim pogonom u kojem glavnu riječ vodi benzinski motor

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Nissan Qashqai e-POWER
13.05.2023.
u 09:00
Nissan Qashqai e-Power neobična je hibridna priča. Njegov turbobenzinski motor od 158 konjskih snaga prvenstveno služi za punjenje baterije i prijenos snage elektromotoru
Pogledaj originalni članak

Nissan Qashqai 2007. godine bio je prvi svoje vrste, prvi kompaktni crossover, model koji je uvelike nadmašio očekivanja proizvođača te pokrenuo trend koji ne jenjava ni danas. Najnovija generacija, ova aktualna, treća, od svojih je prethodnika baštinila dobar izgled, prostranost, uzornu opremljenost i naprednu tehnologiju, usklađenu sa svim zahtjevima modernog doba.

Prepoznatljiv, čvrst stav i prodorne LED Matrix 'oči' tako su prvo što uočavamo kod novog Nissan Qashqaija. Prvo što kod testnog primjerka čujemo - s obzirom na e-Power oznaku - je tišina. Naime, Qashqai je ove godine dobio i čisti hibridni pogon (blagi hibrid u gami je prisutan od ranije), no on se pristupom razlikuje od ostalih koji su na tržištu.

Hibridni e-Power sklop sastavljen je od snažne baterije koja je povezana s benzincem, generatora energije, invertera i 140 kW snažnog električnog motora. Tako opremljen Qashqai raspolaže sa 190 konjskih snaga. Način na koji to sve skupa radi je, rekli bismo, naopak jer 1,5-litreni turbobenzinski motor od 158 konjskih snaga prvenstveno služi za punjenje baterije i prijenos snage elektromotoru koji, pak, pokreće automobil. Benzinac se aktivira tek kad padne napunjenost baterije. Stoga je i dojam sličan onome kod vožnje električnog automobila - kretanje bez zvuka, brz odziv, odlična međuubrzanja.

Štoviše, Qashqai e-Power ima i sustav upravljanja (kočenja i ubrzavanja) samo jednom papučicom e-Pedal, kad je vožnja još jednostavnija, a usput se i baterija puni tijekom usporavanja i kočenja. Ova funkcija ipak od vozača traži malo prilagodbe jer automobil snažno usporava čim popusti pritisak na gas. U kombinaciji je i odličan bezstupanjski automatski mjenjač, zanimljiv već i izgledom. Tijekom testa prosječna nam je potrošnja bila 6,5 l/100 km, pa je doseg ovog modela gotovo 1000 kilometara (55 litara stane mu u spremnik goriva).

Testni primjerak opremom gađa u luksuznu klasu pa uz sve uobičajene funkcije ima i kožom presvučena i grijana sjedala s više opcija masaže, ProPilot, Bose audio sustav, multimediju s navigacijom sa 12,3-inčnim dodirnim ekranom, virtualne instrumente, stakleni krov. Testni Qashqai e-Power Tekna+ stoji 45.320 eura, a početna cijena za e-Power izvedbu je 38.650 eura.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.