Prvi SUV kabriolet u povijesti - Range Rover Evoque Convertible - jedan je od automobila u kojem ne možete proći nezapaženo.
Narančasti Evoque Convertible pojava je sam po sebi, a još više kad se spusti krov. Baby Rover u kabriolet izdanju nudi potpuni luksuz, ali to se i plaća pa cijena od 746.359 kuna s doplatama za dodatnu opremu – poput grijanih i hlađenih masažnih prednjih sjedala, naprednog paketa pomoći vozaču ili premium metalik narančaste boje – izgleda vrlo visoka. S druge strane, onaj tko si ga može priuštiti u garažu će parkirati zaista poseban primjerak.
Range Rover Evoque Convertible na prvi pogled djeluje poput povišenog kompakta, što se može zahvaliti klinastom profilu. Otprilike se tako ponaša i u vožnji, no ponudom prostora sprijeda odbija se svrstati u kompaktne modele. Straga je ipak malo skućenije. Kabina uređenjem odaje aristokratko porijeklo. Pretraživanje funkcija preko dodirnog zaslona moglo bi biti jednostavnije. Povišen položaj sjedenja, kvaliteta materijala i izrade, pak, zaslužuju čistu peticu, kao i osjećaj u vožnji. Platneni krov električnim se putem u prostor iznad prtljažnika sklopi za 18 sekundi, a to se može odraditi i u vožnji, do brzine od 48 km/h.
Dvolitreni dizelaš svojih 180 konjskih snaga preko 9-stupanjskog automatskog mjenjača prenosi na sva četiri kotača. Žustar i ugodan, pokazao se odličnim suputnikom. Deklariranu potrošnju od prosječnih 5,7 l/100 km nismo ostvarili, ali zadovoljni smo i s litru i pol većim prosjekom. Teoretski, vodi se kao SUV, 21 je cm odignut od tla i ima pogon na sva četiri kotača. U praksi, iako je sposoban i za grublji teren, Evoque Convertible više voli uglađenije rute.
promasaj