Nije svaki kvar takav da za sobom povlači obvezu ponovnog izlaska na tehnički pregled automobila.
Postoje i sitniji ‘prekršaji’, zbog kojih djelatnik na tehničkom pregledu neće ‘srušiti’ automobil, ali će upozoriti vozača da to mora popraviti.
- Dotrajalost nekih dijelova automobila - primjerice, selen blokovi, zazor u elementima ovjesa, granična istrošenost pneumatika - može biti takva da još uvijek osigurava punu funkcionalnost automobila, ali je takva da tu funkcionalnost sigurno neće zadržati do idućeg redovnog tehničkog pregleda.
U takvim slučajevima naši će nadzornici ovjeriti tehničku ispravnost automobila, a vlasnika vozila upozoriti na ovakve pojave i skrenuti pozornost na potrebu blagovremenog otklanjanja nedostataka - objasnio je Goran Pejić iz Centra za vozila Hrvatske. Punom implementacijom novih Direktiva EU o tehničkim pregledima vozila nadzornicima tehničke ispravnosti vozila omogućit će se ovjera tehnička ispravnost vozila za koja se utvrde tzv. manji nedostaci, a obveza vlasnika bit će otkloniti takve nedostatke u najkraćem roku.
U takve se nedostatke, primjerice, ubrajaju problemi poput vidljive korozije na automobilu koja nije dovela do oštećenja nosive strukture dijelova vozila, potom neispravnost svjetla za osvjetljavanje registarskih pločica, manja oštećenja na karoseriji... Puna implementacija novih direktiva EU u hrvatske propise mora se provesti do 20. svibnja 2018. godine.