Japanski noviteti

Redizajnirana Honda Jazz i još bolji mali dizel za Civic

Foto: Honda
Redizajnirana Honda Jazz i još bolji mali dizel za Civic
25.08.2017.
u 07:15
Civic je s unaprijeđenim 1,6-litrenim dizelašem jedan od prvih auta čija će potrošnja od 3,7 l/100 km biti izražena prema WLTP ciklusu
Pogledaj originalni članak

Nakon dvije godine na europskom tržištu, a tri godine otkako se pod imenom Fit prodaje u Japanu, Japanci su predstavili obnovljenu treću generaciju svog monovolumena B segmenta. Premijeru će imati na predstojećem frankfurtskom salonu automobila (14.-24.9.), a na europsko bi tržište trebao stići krajem godine.

Jazz je vizualno prilagođen posljednjim Hondinim dizajnerskim smjernicama, posebno onima s novog Civica. Nova je maska motora, svjetla i branici, a prednji je odbojnik oštro oblikovan pa Jazz izgleda agresivnije. Promjene nisu velike, ali su ugodno osvježenje, a kupci će moći birati i novu Skyride metalik plavu boju. I unutrašnjost je blago redizajnirana, ali najveća novost je novi motor u ponudi – 1,5-litreni i-VTEC benzinac od 130 KS, koji prosječno troši 5,4 l/100 km ako je uparen s poboljšanim CVT mjenjačem.

Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz
Foto: Honda
Honda Jazz

Nema turbobenzinca

Zanimljivo, Honda u Jazzu još neće nuditi 1,0 turbo s istovjetnih 130 KS, koji je početni motor u novom Civicu. Početna motorizacija ovdje je i dalje 1,3-litreni benzinac sa 102 konjske snage.

Uz novi 1,5-litreni motor ide i Sport oprema koja uključuje 16-inčne aluminijske naplatke, stražnji difuzor, spojler, veće pragove i prednja LED svjetla, dok u unutrašnjosti ima drugačija sjedala i presvlake te prošive narančastim koncem na kožnom volanu i ručici mjenjača. Jazz i dalje nudi “čarobna sjedala”, pa će njegovi korisnici moći najjednostavnije i najmodularnije koristiti prostor u kabini. Jazz nudi 354 do 897 litara prtljažnika.

Mjerenje ispusta NOx

Honda višu cijenu opravdava bogatom opremom pa tako Jazz standardno dolazi uz tempomat, grijana sjedala, automatska prednja svjetla i sustav Active-Brake Active. Više razine opreme imaju 7-inčni ekran i infotainment sustav Honda Connect, parkirnu stražnju kameru, ulazak i pokretanje bez ključa, kao i napredne sigurnosne tehnologije kao što su sustav upozorenja na sudar, upozorenje o prelasku u drugi trak i prepoznavanje prometnih znakova. Predviđa se da će Jazz ostati na početnoj cijeni od 124.900 kuna.

Honda je prošli tjedan predstavila i poboljšano izdanje svog najmanjeg dizelskog agregata u ponudi, 1,6-litrenog i-DTEC motora. Jedan od najboljih i najštedljivijih malih dizelaša bit će dostupan u Civicu od proljeća 2018., a Japanci tvrde da je opsežno revidiran.

Snaga ostaje 120 KS, baš kao i najveći okretni moment od 300 Nm. Civic je jedan od prvih automobila koji će potrošnju i ispust CO2 imati izražene prema novom WLTP ciklusu vožnje koji se počinje primjenjivati iduće godine, a prema kojem s ovim motorom prosječno troši 3,7 l/100 km (isto kao po NEDC-u prije poboljšanja) i ispušta 99 g/km CO2 (prema NEDC-u 98 g/km). Ubrzanje do stotke smanjeno je na 10,4 s (prije 10,5 s). Također, taj će motor biti jedan od prvih dizelaša testiranih postupkom Real Emissions Driving (RDE), kako bi se odredile razine emisija dušikovih oksida (NOx) i čestica čađe. Zbog toga 1,6 i-DTEC ima novi sustav za skladištenje NOx s većim katalizatorima koji pohranjuju dušikov oksid do regeneracijskog ciklusa.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Izvorni Pravi Hrvat
Izvorni Pravi Hrvat
07:36 25.08.2017.

Ma ovi Japanci i njihova Honda su niš i bez veze. Svjetski dizajn smo mi pravi hrvati jer staramo neprijatelja kod svakog susjeda i uz Boga I domoljublje imamo požar na vsakih deset kvadratnih metara svete hrvatske zemlje..