Testirali smo

Jazz je praktičan gradski obiteljski auto, ali problem je - cijena...

Honda Jazz
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
1/6
29.01.2017.
u 12:00

Jazz je daleko najpraktičniji i najprostraniji automobil u segmentu, a s CVT bezstupanjskim mjenjačem odlično se snalazi u gradu

Vrlo kompaktnih dimenzija (399,5 cm) i praktične unutrašnjosti, Hondin gradski model Jazz već je 15 godina jedan od najboljih izbora za one koji ne žele veliki auto, ali se ne žele ni odreći prostrane unutrašnjosti. Povrh toga, na testu smo isprobali Jazz s automatskim CVT mjenjačem (bezstupanjski varijabilni mjenjač) s kojim je u gradskoj gužvi u ritmu kreni-stani iznimno lako voziti. CVT mjenjač ima opciju i ručne izmjene umjetno stvorenih sedam stupnjeva prijenosa, pa ako to želite, pomoću polugica iza upravljača možete sami mijenjati brzine i tako dinamičnije voziti - što s Jazzom zbog njegova fino izbalansirana ovjesa svakako možete.

Motor 1,3 i-VTEC sa 102 KS i 123 Nm okretnog momenta živahan je i elastičan, pri jačim ubrzanjima zbog CVT mjenjača glasan, ali vrlo štedljiv. I s automatikom u gradskoj vožnji potrošnja ne prelazi 7 l/100 km, dok je na otvorenoj cesti prosjek oko 6 l/100 km.

Jazz ima jednovolumenski kutijasti oblik zbog kojeg u unutrašnjosti ima više mjesta nego u nekim predstavnicima većeg C segmenta, kako sprijeda i na stražnjoj klupi, tako i u prtljažniku koji prima 354 litre. Velika prednost su mu i poznata Hondina stražnja “čarobna sjedala” (djeljiva), koja se lako pretvaraju u ravnu podnicu stvarajući 1314 litara korisnog prostora. Štoviše, moguće ih je dignuti u zrak čime se stvara veliki prostor na mjestu stražnje klupe. Zbog toga Jazz već godinama slovi kao najiskoristiviji auto u segmentu.

Ali, problem je cijena. Naime, početni model Jazza stoji 125.548 kuna, početni s CVT mjenjačem 150.811 kuna, dok mu je s testiranom, najbogatijom Elegance Navi opremom cijena 172.340 kn. Tko si ga može priuštiti, preporučujemo.

>> Evo koji nas auti očekuju u 2017.: tržištem će vladati SUV-ovi i kompakti

Ključne riječi

Komentara 8

TR
truba
12:41 29.01.2017.

Routing nije normalan,hoće na jazzu 30000kn zaradit a na civicu 50000kn. Dabogda prpali da zastupnik bude netko normalan!

Avatar KalebJosua
KalebJosua
15:36 29.01.2017.

Cijena za honde je veliki problem, ali samo u hrvatskoj. Glavni distributer za HR drzi marze koje onemogucuju da se najbolji auti prodaju vise.

GV
golub Vaso
16:04 29.01.2017.

problem je ruting

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije