Vrlo kompaktnih dimenzija (399,5 cm) i praktične unutrašnjosti, Hondin gradski model Jazz već je 15 godina jedan od najboljih izbora za one koji ne žele veliki auto, ali se ne žele ni odreći prostrane unutrašnjosti. Povrh toga, na testu smo isprobali Jazz s automatskim CVT mjenjačem (bezstupanjski varijabilni mjenjač) s kojim je u gradskoj gužvi u ritmu kreni-stani iznimno lako voziti. CVT mjenjač ima opciju i ručne izmjene umjetno stvorenih sedam stupnjeva prijenosa, pa ako to želite, pomoću polugica iza upravljača možete sami mijenjati brzine i tako dinamičnije voziti - što s Jazzom zbog njegova fino izbalansirana ovjesa svakako možete.
Motor 1,3 i-VTEC sa 102 KS i 123 Nm okretnog momenta živahan je i elastičan, pri jačim ubrzanjima zbog CVT mjenjača glasan, ali vrlo štedljiv. I s automatikom u gradskoj vožnji potrošnja ne prelazi 7 l/100 km, dok je na otvorenoj cesti prosjek oko 6 l/100 km.
Jazz ima jednovolumenski kutijasti oblik zbog kojeg u unutrašnjosti ima više mjesta nego u nekim predstavnicima većeg C segmenta, kako sprijeda i na stražnjoj klupi, tako i u prtljažniku koji prima 354 litre. Velika prednost su mu i poznata Hondina stražnja “čarobna sjedala” (djeljiva), koja se lako pretvaraju u ravnu podnicu stvarajući 1314 litara korisnog prostora. Štoviše, moguće ih je dignuti u zrak čime se stvara veliki prostor na mjestu stražnje klupe. Zbog toga Jazz već godinama slovi kao najiskoristiviji auto u segmentu.
Ali, problem je cijena. Naime, početni model Jazza stoji 125.548 kuna, početni s CVT mjenjačem 150.811 kuna, dok mu je s testiranom, najbogatijom Elegance Navi opremom cijena 172.340 kn. Tko si ga može priuštiti, preporučujemo.
>> Evo koji nas auti očekuju u 2017.: tržištem će vladati SUV-ovi i kompakti
Routing nije normalan,hoće na jazzu 30000kn zaradit a na civicu 50000kn. Dabogda prpali da zastupnik bude netko normalan!