Dacia Sandero Stepway 1,6 od 88 konja

Rumunjski model koketira s crossoverima, a privlači cijenom

Foto: Siniša Tkalčević/VLM
Rumunjski model koketira s crossoverima, a privlači cijenom
19.11.2009.
u 10:00
Kombinacija provjerene Renaultove tehnike i povoljne cijene upravo je to što kupci traže.
Pogledaj originalni članak

U trenutku kad je pola svjetske autoindustrije na koljenima, Dacia sjajno napreduje. Kombinacija provjerene Renaultove tehnike i povoljne cijene upravo je to što kupci traže.

Prvi u nizu bio je Logan kojem se, objektivno, malo toga moglo prigovoriti. Osim prejednostavnog izgleda. Ni trovolumenski izgled, toliko omiljen na tržištima slabije platežne moći, nije baš po volji razvijen(ij)e Europe.

Sve te nedostatke otklanja Sandero. Stražnji je kraj odrezan kao kod svih suparnika, moderno je oblikovan i atraktivna izgleda. I sad je pred nama posebna inačica, Stepway, koja iznimno uspješno koketira s malim crossoverima.

Poznata tehnologija
Sandero s ovim karoserijskim dodacima izgleda sjajno; sportski, moćno i dinamično. I atraktivno. Za ovom se Dacijom svi okreću. Bolji je potez pri promociji marke teško zamisliti.

Ostavimo li šminku postrani, ostaje nam dobro poznati Sandero.

Ovjes vrlo uspješno upija neravnine i ni serijske gume promjera 16 cola ne čine Stepway neudobnim. Pritom je vrijedno spomenuti razmak od tla od 175 mm. No, Stepway nije terenac, jer pogon je uvijek prednji. Njega osigurava poznati 1,6 litreni benzinac koji razvija 88 KS. Provjereni se motor odlikuje elastičnošću i mirnoćom rada, ali je pri višim okretajima bučan.

Objektivno, to je jedini ozbiljniji prigovor. Jer testni primjerak za 83 tisuće kuna ne ostavlja nijednu stavku neispunjenom. Sva je oprema ovdje, uključujući ABS, servo upravljača i klima-uređaj te radio s CD-om. Čak je i upravljač presvučen kožom.

Atraktivna cijena

Kao točka na i dolazi jamstvo od tri godine/100.000 km. Sandero Stepway je baš karika koja je nedostajala: unosi emocije i nudi potpun paket opreme i provjerenu tehniku po povoljnoj cijeni te bi trebao biti na svakom popisu za kupnju koji uključuje aute duge približno četiri metra.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.