Škoda Yeti uz najbogatiji Experience paket opreme koji uključuje i vrlo dobar pogon na sva četiri kotača

Škoda Yeti - dvolitreni TDI agregat od 140 konja prava je mjera

Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Škoda Yeti - dvolitreni TDI agregat od 140 konja prava je mjera
12.02.2010.
u 08:00
Yeti je model koji će više od 99 posto vlasnika voziti isključivo na asfaltiranim prometnicama, no to ne znači da nije sposoban i za zahtjevnije zadatke.
Pogledaj originalni članak

 Odmah na početku prodaje imali smo priliku isprobati benzinsku inačicu vrlo simpatičnog modela Yeti, a sada nam je u ruke došla dizelska varijanta sa srednjom varijantom snage od 140 KS.

Motor je to koji dolazi izričito u kombinaciji s pogonom na sva četiri kotača. Višelamelna Haldex spojka četvrte generacije omogućuje, u idealnim uvjetima, prijenos na prednju osovinu 96 posto momenta, dok se ovisno o zahtjevima terena može do 90 posto prenijeti na stražnju osovinu.

Yeti je model koji će više od 99 posto vlasnika voziti isključivo na asfaltiranim prometnicama, no to ne znači da nije sposoban i za zahtjevnije zadatke.

Dvolitreni turbodizelski stroj od 140 konja raspoloživih pri 4200 okretaja te uz 320 Nm okretnog momenta u području od 1750 do 2500 okretaja idealna je mjera za ovaj automobil, pogotovo ako morate češće putovati.



Motor se budi već nakon 1600 okretaja, a snage ne nedostaje ni kada je u automobilu popunjeno više od prednjih sjedala. Prosječna potrošnja tijekom testa od 7,6 l, pri temperaturama uglavnom ispod ništice, vrlo je dobar rezultat.

No, kako sve ima svoju cijenu, tako je za testni model opremljen Experience razinom opreme potrebno izdvojiti 234.555 kuna, a tome valja dodati još 11.220 kuna za parkirne senzore, ESP, krovne nosače, CD izmjenjivač, metalik boju i kromirane papučice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

TE
tepčin
13:29 16.02.2010.

Kupujem ga! Joj, neznam koje godine?