MAZDA3

Skyactive benzinac sa 100 konja u japanskom kompaktu

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Mazda3
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Mazda3
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Mazda3
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Mazda3
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Mazda3
05.01.2014.
u 10:00
Dojam je kao da sjedite i vozite premium auto, a prosječno smo trošili 6,3l/100 km
Pogledaj originalni članak

Nova Mazda3 izgleda fantastično, kao mala “šestica”, a provjerili smo i je li jednako dobra. Odlična sjedala koja dobro drže tijelo, fini materijali, minimalistički dizajn unutrašnjosti sa 7” ekranom sa svim bitnim funkcijama i kvaliteta koja se osjeća pri svakom mijenjanju brzina, dodavanju gasa, prolasku preko neravnina ili dinamičnom ulasku u zavoj, odaju da su japanski inženjeri napravili vrhunski posao. Prvi dojam je da sjedite u premiumu. Jedino što nas je brinulo pri sjedanju u Sport (hatchback) izvedbu je hoće li novi početni motor od okruglih 100 KS biti dovoljan za solidno pokretanje nove Mazde3. Da odmah riješimo dvojbe oko motora, 1,5-litreni benzinac bit će dovoljan većini vozača.

Iako je sa 446 cm dužine među najvećima u klasi, prema masi od 1265 kg je jedan od najlakših. To svakako doprinosi poletnosti (10,8 s do stotke i maksimalnih 182 km/h) i dobroj potrošnji (prosječna tvornička 5,1 l/100 km). Nismo uspjeli potrošnju držati na toj razini, ali 6,3 l/100 km u prosjeku smatramo vrlo dobrim. Ključ živahnosti motora sa 100 KS i 150 Nm pri 4000 okretaja je u omjeru kompresije 14,0:1, istovjetnom dizelskom motoru. Šestbrzinski mjenjač je vrlo precizan.

Prostora na stražnjoj klupi i za koljena i za glavu ima dovoljno, više nego što smo navikli u kompaktnoj klasi, ali je zbog toga prtljažnik od 364 litre ispod prosjeka u segmentu. Ali, za zahtjevnije postoji sedan sa 419 litara.

A cijena? Početni benzinac sa solidnom opremom stoji 119.165 kuna, dok s drugim paketom opreme Challenge koji dodatno nudi 16” alu naplatke, 7” zaslon, kožni upravljač sa audio komandama, 2-zonski klima uređaj, lumbalnu potporu na sjedalu vozača, tempomat... stoji 133.865 kuna. Svakako preporučamo doplatu za parkirne senzore od 2904 kune.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.