Već godinama, pa i desetljećima znamo da su Hyundaijevi automobili vrlo pouzdani, stoga to više ne čudi.
Ali, pozitivno iznenađuje sve veća kvaliteta materijala i završne obrade i konačno napredak automobila korejskog proizvođača u svakom segmentu.
Dobar primjer je i i30 CW, karavanska izvedba popularnog Hyundaijevog kompakta, lani najčešći izbor privatnih kupaca automobila u Hrvatskoj. Već pri prvim kilometrima za upravljačem osjeća se čvrstoća i kvaliteta izrade, a ugodno iznenađenje je ovjes koji omogućuje dinamičniju vožnju, ali zbog toga udobnost nije nimalo narušena.
Pravi obiteljski automobil dug 448,5 cm pruža solidan prostor na stražnjoj klupi i za odrasle osobe, dok prtljažnik pravilnog oblika i niskog utovarnog prostora prima vrlo prostranih 528 litara (proširuje se do 1642 litara).
Agilan dizelski stroj
Naš testni Hyundai i30 CW pokretao je 1,6-litreni CRDi turbodizelaš sa 110 KS i 260 Nm okretnog momenta. Karavan pokreće vrlo dobro (11,8 s do stotke, 185 km/h najveća brzina), a troši zaista na kapaljku. U gradu treba računati na 6,5 l/100 km (uz pažljiviju štednu vožnju može i manje), a čim se izađe na otvorenu cestu potrošnja pada ispod 6 litara, pa nam je prosječna potrošnja bila 5,8 l/100 km. Šestbrzinski ručni mjenjač korektno obavlja posao prijenosa snage na prednje kotače.
Hyundai i30 CW 1,6 CRDi sa srednjim paketom opreme iLike stoji 132.990 kuna.
Pet godina garancije
Oprema iLike je bogata iako bi mogla sadržavati i neke elemente koji se nude samo u najboljem paketu opreme iThink.
Primjerice, u opremi iLike nema bočnih zračnih jastuka i zavjesa, kao ni USB ulaza. Želite li i te elemente - ali i automatsku klimu, parkirne senzore, tempomat - valja doplatiti još 20.000 kuna za najjači paket opreme iThink. I uz tu cijenu i30 CW je vrlo konkurentan na našem tržištu.
U obzir svakako treba uzeti i da Hyundai na svoje modele daje pet godina tvorničkog jamstva i to od ove godinebez ograničenja kilometara.
>> Povoljnije do jednog od najpopularnijih SUV-ova u Hrvatskoj
Korejsko smeće.