S desetom generacijom Civica Honda je napravila veliki zaokret, ponudivši obilje opreme - uz već poznati vozački užitak - po cijeni nižoj od one u salonima konkurenata. Naravno, opremimo li konkurentske modele sustavima koje Civic donosi serijski. No, nekih od Civicovih high tech detalja kod mnogih drugih kompaktnih modela uopće nema u ponudi.
Novi Civic serijski donosi, primjerice, Honda Sensing sustav koji se temelji na kameri i radaru. Povezani sigurnosni sustavi reagiraju na sve moguće scenarije sudara te ih nastoje spriječiti, a rade i pri velikim brzinama. Sustav reagira na opasnost od naleta na vozilo ispred, na pješaka, biciklista ili motociklista. Civic samostalno koči i zadržava se u svom voznom traku. prepoznaje prometne znakove.
Sa sustavom čitanja znakova povezan je inteligentni limitator brzine pa sam regulira i ranije zadanu brzinu kretanja. Kamera “vidi” prometnicu, pa Civic sam vozi i zavojitim cestama. Već viđeno? Da, ali na automobilima bitno skupljima od početnog Civica 1,0 VTEC Turbo, koji u izvedbi s peterim vratima stoji 144.890 kuna.
Serijski ima i automatski klimatizacijski uređaj, audiosustav s komandama na upravljaču, bluetooth hands-free sustav, grijana prednja sjedala, električnim putem podesive i grijane retrovizore, električne podizače i prednjih i stražnjih stakala, LED svjetla...
Ulazni motor od 129 konjskih snaga žustar je i uglađen, te uparen s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Lagane karoserije i niskog težišta, ovakav Civic zabavno je i ugodno voziti. Postiže maksimalnih 203 km/h, a tijekom testa u prosjeku nam je trošio 5,9 l/100 km.
Smeće.