Novu Insigniju čekali smo dugo, čak devet godina. Izdužila se, niža je i izgleda sportskije, a to nije samo privid jer je s 490 cm dužine među najduljima u D segmentu. Zbog povećanja međuosovinskog razmaka na 283 cm u unutrašnjosti nudi više prostora, pogotovo na stražnjoj klupi, dok je prtljažnik od 490 litara solidan no ne i najveći u klasi. Ali, sada je pristup njemu praktičniji zbog petih vrata (zato i nosi nastavak Grand Sport u nazivu) i lagano se može proširiti do 1450 litara.
Insignia je osjetno lakša, u prosjeku 175 kg, što se itekako osjeti za upravljačem. Sada je to pravi vozački automobil, a zbog sportske siluete otpor zraka je 0,26 pa bolje krstari i na autocesti. Poboljšan je i mjenjač, 6-stupanjski ručni u testnoj Insigniji, koji se odlično slaže s novim 1,5-litrenim turbobenzincem sa 165 KS pri 5600 okretaja u minuti i 250 Nm od 2000 do 4500 o/min.
Performanse i osjećaj u vožnji su jako dobri, ubrzanje do stotke od 9,2 s gotovo sportski, a 218 km/h najveće brzine i više nego dovoljno i za njemački “autobahn”. I elastičnost motora sasvim je solidna, dobro povuče već od 1500 o/min, a zaista izvrsno od 2000 okretaja. Potrošnjom se ipak još uvijek ne može natjecati s usporedivim turbodezalašima. U prosjeku smo trošili 8,4 l/100 km, može i manje, ali onda morate voziti ultraštedljivo. Može, dakako, i više, ako se vozi sportski što Insignia i omogućava.
Ergonomija i vozačko okruženje na visokoj su razini, baš kao i multimedijska i sigurnosna oprema. Već početna oprema Insignije vrlo je bogata, i to s jednakim 1,5 turbobenzincem.
Testni primjerak sa 165 KS i Innovation paketom opreme stoji 205.310 kuna, a uz dodatnu opremu 253.168 kuna.
Ne kupujem plastična francuska auta!