Četvrta generacija Kije Rio ne razlikuje se značajno ni po dimenzijama ni prema dizajnu od svog predhodnika, koji je 2012. ponio titulu HR automobila godine. Već je tada Rio s dužinom preko četiri metra postao jedan od najprostranijih u B segmentu.
Novi model još je duži (406,7 cm) i u kabini nudi još više prostora za noge i ramena, posebice straga, dok je prtljažnik značajnije povećan - za 37 litara - i sada prima 325 l. Dizajn je atraktivniji i prilagođen novim smjernicama, s novom maskom, a veću promjenu donosi unutrašnjost koja je sada modernija.
U početnoj konfiguraciji dolazi s 3,5-inčnim LCD zaslonom kakav je bio u našem testnom modelu, pokretanom početnim dobro poznatim i pouzdanim 1,25-litrenim atmosferskim benzincem s 84 KS. Ergonomija je odlična, dok je plastika i dalje tvrda, ali prema iskustvu iz prethodnika trajna.
Kvaliteta izrade je vrlo dobra, baš kao i udobnost sjedala. Rio ne osvaja vozača na prvu, ali svakim kilometrom vožnje sve se više uvlači pod kožu i teško mu je naći pravu manu. U gradskoj vožnji, uz progresivan upravljač i precizan 5-stupanjski ručni mjenjač te dobru preglednost, snalazi se odlično. Benzinac se rado vrti i s njim Rio prilično hitro obavlja gradsku vožnju. A ono što je možda i najveći adut Rija jest lakoća upravljanja i vožnje. Prosječno smo trošili 6,8 l/100 km.
Gepek je veći, jer nema rezervnog kotača.