Kia Stonic

Novi mali SUV dosad je najradikalnije dizajnirana Kia

Kia Stonic
Foto: Kia
29.09.2017.
u 15:00

Stonic izgleda odlično, upravljiv je i zabavan, prostora za segment kojem pripada ima dovoljno. Slabija mu je točka jedino izolacija

Potpuno novi model marke Kia stiže, naravno, u najbrže rastući segment kompaktnih crossovera. Stonic je dizajnerski odlično pogođen, djeluje robusno i privlači pažnju. Bočna silueta u prvi plan stavlja kratke prevjese i sportsku liniju krova. U Kiji očekuju da će ga dobro prodavati, štoviše, kažu da bi Stonic s vremenom mogao postati najprodavaniji model marke, a u hrvatskim se prodajnim salonima očekuje 25. listopada. Cijene još nisu potvrđene, ali, neslužbeno, trebale bi se kretati od oko 120.000 kuna. S obzirom da se proizvodi u Koreji, na posebno naručeni primjerak čekat će se dva-tri mjeseca, no zastupnik Kije za Hrvatsku ovogodišnjih je 60 primjeraka naručio unaprijed.

Čak 20 dvobojnih izvedbi

Novi pripadnik B-SUV segmenta - koji godišnje u Europi “pokrije” 1,1 milijun novih automobila te ima tendenciju rasta na više od dva milijuna godišnje do 2020. - dosad je najradikalnije dizajnirana Kia, iako su očiti i elementi prepoznatljivi s drugih modela marke. Stvoren je u Europi, u suradnji s korejskim dizajnerskim studiom. Mogućnost personalizacije u ovom je segmentu mnogima važna, pa je Stonicov krov moguće naručiti u boji različitoj od boje karoserije. Stonic će se nuditi u 20 dvobojnih kombinacija, s izborom od pet boja za krov (crvena, crna, narančasta, zelena i bijela). Gamu laganih benzinskih i dizelskih motora smanjenog obujma predvodi 1,0-litreni T-GDI, turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 120 konjskih snaga. Slijede ga 1,4 i 1,25-litreni MPI benzinci od 100 i 84 KS. Učinkoviti 1,6 CRDi dizelaš, pak, nudi 110 konja.

Kia Stonic
1/10

Iduće godine stiže automatik

Svi motori snagu na prednje kotače prenose preko 6-brzinskog ručnog mjenjača, a najsnažniji će benzinac 2018. godine dobiti i 7-stupanjski automatski prijenos. Isprobali smo dizelsku inačicu i takav je Stonic agilan i upravljiv. Odlično upija neravnine na cestama. Pri višim brzinama u kabini smeta buka od vjetra i kotača i to je, zapravo, nakon prvih prevaljenih kilometara jedina zamjerka.

Stonic je upravljiv, prostrana kabina oduševljava. Prtljažnik prima 352 litre, a spuštanjem naslona stražnje klupe nastaje prostor ravne podnice te zapremnine 1155 litara. Interijer je atraktivan, mladenački osmišljen, intuitivno organiziran. U udobnim sjedalima sjedi se povišeno. Centralni 7-inčni dodirni ekran preko kojeg se upravlja radiom i navigacijom skladno je uklopljen u vozačko okruženje. Što serijski, što opcijski, Stonic donosi sve napredne sustave za sigurnost i komfor. Poput ostalih modela te marke, dolazi uz 7-godišnje jamstvo.

Ključne riječi

Komentara 1

DU
Deleted user
21:06 04.10.2017.

skupo !! svi iz klase skupi ko kuga...motori od mlinca za kavu....zveket ko budilica na loncu.......Mazda ima pravo što je ostala kod normalnih motora ........Samo još da Mercedes ili ferrari naprave motor od 3 cilindra 500 ccm i 200 ks sa garancijom od 15 dana....Harlekin spektar boja ...Sigurnim korakom u 3PM autoindustrija

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije