Model Kia Rio četvrte generacije stigao je na naše tržište. Početna se izvedba nudi po cijeni od 88.990 kuna, što podrazumijeva benzinski Rio 1,25 od 84 konjske snage te s LX Active eco paketom opreme.
U ponudi je još jedan benzinski motor, novi 1,0 TGDI koji razvija 100 konjskih snaga, a njime pogonjen Rio stoji od 95.990 kuna. Poklonicima dizelaša nudi se 1,4-litreni CRDI agregat od 90 konja, s cijenom od 110.990 kuna. Očekuje se da će na našem tržištu najtraženija biti benzinska opcija od 84 KS.
Rio je već u početnoj izvedbi solidno opremljen. Donosi, među ostalim, šest zračnih jastuka, pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav kontrole tlaka u gumama, mjerač vanjske temperature, ručni klima-uređaj, putno računalo, daljinsko središnje zaključavanje. No, u serijskoj opremi nedostaje mu radio, kojeg nalazimo tek u drugoj razini opremljenosti. U bogatijim razinama Rio donosi više naprednih sigurnosnih sustava (automatsko kočenje u nuždi, upozorenje kod promjene voznog traka, upozorenje na poprečni promet kod vožnje unatrag, grijana sjedala i kolo upravljača, kamera za vožnju unatrag...), kao i onih za povezivost s pametnim telefonima.
Korejski adut B segmenta u novoj se generaciji osjetno odmaknuo od prethodnika. Dizajn mu je dinamičniji, proporcije izmijenjene. Od prethodnika je niži, ali širi i duži. Dug je 406,5 cm te je 172,5 cm širok i 145 cm visok. Prtljažnik od 325 l jedan je od najvećih u B klasi, a otvaranju dodatnog prostora za prtljagu pomaže djeljiva i sklopiva stražnja klupa.
Nema radio u početnoj opremi???????