Većina kupaca aktualne generacije francuskog hatchbacka, kao i većine drugih kompaktnih modela, odabrat će jednu od ‘srednjih’ verzija u ponudi, kako opremom, tako i motorom. Znajući, međutim, da postoje i oni koji će poželjeti najbržu i najopremljeniju inačicu, Renault je ponudio Megane GT koji u testiranoj dizelskoj verziji itekako impresionira, kako performansama, tako i opremom.
Dizelski GT, naime, pokreće 163 KS snažna izvedba 1,6-litrenog dCi turbomotora koja od samo 1750 o/min raspolaže i s 380 Nm okretnog momenta. Prijenos snage je na prednje kotače putem vrlo brzog i svilenkasto mekog šesterobrzinskog EDC automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Očekivano uglađen četverocilindraš ugodno je elastičan i, kada vam zatreba, izuzetno brz. Službeni podatak o ubrzanju s mjesta do 100 km/h za 8,8 sekundi, primjerice, za upravljačem se čini puno bržim. Međuubrzanja su još dojmljivija, a sve te izuzetno dobre performanse postižu se i uu skromnu potrošnju goriva - Renault navodi mješoviti prosjek od 4,6 l/100 km, ali u stvarnosti su brojke litru više, što rezultat ne čini manje pohvalnim.
Sportski tvrdom ovjesu unatoč, udobnost vožnje na dobrim cestama ostaje podatna i ugodna, a 4Control upravljanje svim kotačima Meganeu omogućuje agilnost koja nedostaje kod drugih, slabijih izvedbi. GT oprema podrazumijeva da u serijsku opremu ulazi gotovo sve što možete poželjeti, a među važnijim stavkama ističemo LED Pure Vision prednja svjetla, R-Link multimedijski sustav s 8,7-inčnim dodirnim zaslonom, sportska sjedala, 18-inčne naplatke, dvozonski klima uređaj, tempomat...
Najopremljeniji i najsnažniji dizelski Megane stoji 206.322 kune, a cijena testiranog primjerka, zbog dodatne opreme poput adaptivnog tempomata i posebne plave boje, iznosi 225.731 kunu.
da ali golf je kvalitetniji i nakon 6-7 god za to nis ne dobijes a golfa mozes i jos dobro prodat