Test: Suzuki Ignis

Idealan za urbanu gradsku vožnju, a može i do svake klijeti

Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
07.01.2018.
u 08:25
U najopremljenijoj verziji stoji 116.194 kune, a početni model s prednjim pogonom, ali živahnim motorom od 
90 KS, košta 82.155 kn
Pogledaj originalni članak

Suzuki ima dugo naslijeđe proizvodnje malih SUV automobila, pa je trenutačna SUVomanija za Japance dobrodošla. Osim što drmaju tržištem s bestselerom Vitarom, opet su predvodnici jer sada nude još manji urbani SUV – Ignis. A on je pravi mali terenac A segmenta, koji se nudi i uz 4x4 pogon i 18 cm je odignut od tla s kojim se osim odlične preglednosti i kompaktnosti kojom je idealan za vožnju gradskim prometnicama, može zaputiti i na zahtjevnije makadamske puteve i brdovite ceste pod snijegom i ledom. Konkurent mu je jedino Fiat Panda 4x4.

A Ignis je zaista sjajan automobil, pogotovo ako vam je njegov neobičan dizajn sjeo i treba vam mali auto s pogonom na sva četiri kotača, bilo da živite u gorskim predjelima ili imate grunt na makadamu. Dakako, ima smisla i samo s prednjim pogonom, jer je pregledan, u njega se lagano ulazi, te je vrlo lagan. Nevjerojatno je prostran u unutrašnjosti s obzirom na dužinu od 3,7 m. Četiri odrasle osobe imaju mjesta kao u broj većim autima, dok je prtljažnik od 204 l ipak nešto manji (2WD verzija pruža izdašnijih 260 litara), ali za grad sasvim dostatan.

Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Suzuki Ignis

Isprobali smo ga u najopremljenijoj verziji i uz AWD pogon, uz jedini agregat u ponudi – 1,2-litreni atmosferski benzinac s 90 konjskih snaga. Sasvim je dovoljan da živahno pokreće samo 870 kg mase (11,9 s do stotke, 165 km/h). Dapače, uz precizan 5-stupanjski mjenjač Ignis je vrlo zabavan u vožnji. Uz to je i prilično štedljiv - prosječno smo trošili odličnih 5,8 l/100 km. Jedina mana jest nešto manja udobnost na stražnjoj klupi zbog malog međuosovinskog razmaka od 243,5 cm. Zbog toga poskakuje na većim ležećim policajcima i poprečnim neravninama.

Uz top opremu koja uključuje i automatsko kočenje pomoću dvostruke kamere, kameru za vožnju unatrag, navigaciju, sustave pomoći pri kretanju uzbrdo i nizbrdo, upozorenje za izlazak iz prometnog traka stoji 116.194 kuna. Ako vam ne treba 4x4 pogon i zadovoljni ste solidnom početnom opremom (uključuje klima-uređaj), Ignis cjenovno starta uz vrlo primamljivu i vrlo konkurentnu cijenu od 82.155 kuna.

Pogledajte i koji nas sve noviteti očekuju u 2018. godini:

Foto: Audi
Audi A7 Sportback
Foto: BMW
BMW X2
Foto: Citroën
Citroën C3 Aircross
Foto: Renault
Dacia Duster
Foto: Ford
Ford EcoSport
Foto: Jaguar
Jaguar E-Pace
Foto: Porsche
Porsche Carrera 911 T
Foto: Opel
Opel Grandland X
Foto: SEAT
Seat Arona
Foto: Toyota
Toyota Land Cruiser
T-Roc
Foto: Volvo
Volvo XC40

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

KA
Kadjar
23:47 09.01.2018.

Nojevo jaje!

DU
Deleted user
20:34 07.01.2018.

Ima onaj Toš u Zagrebu....Suzuki ovlasten... majko mila koji ludjak cujem.