Novi smo Volkswagen Tiguan isprobali u najpoželjnijoj izvedbi, s najraskošnijim Highline paketom opreme, 2,0 TDI motorom od 240 konjskih snaga, DSG 7-stupanjskim automatskim prijenosom s dvije spojke te s 4x4 pogonom. Odmah je jasno da bi ovakvoj kombinaciji i najveće cjepidlake teško našle nedostatak.
Možda i dalje konzervativan dizajn, prvenstveno interijera? Da, ali VW-ova ispitivanja tržišta pokazala su da njihovim kupcima takve, tradicionalnije linije odgovaraju, pogotovo spojene s LED svjetlima i aktivnom instrumentnom pločom. Sve su komande intuitivne, ergonomski posložene. Kvaliteta materijala i izrade je bez premca. Prostora ima i na prednjim i na stražnjim sjedalima.
Prtljažnik prima 615 do 1655 litara. Zahvaljujući ravnim stranicama, iskoristiv je u potpunosti. Kroz odličnu zvučnu izolaciju jedva se probija zvuk uglađenog 2,0 TDI stroja s dva turbopunjača čijih je 240 konja dostojno i pravog sportaša. DSG radi besprijekorno, izmjene stupnjeva prijenosa se ne osjete, ubrzanja su odlična.
Testni Tiguan agilan je, brzo reagira na pritisak papučice gasa i pomak upravljača. Pruža savršen omjer udobnosti i dinamike. Highline opremljenost sama po sebi ne ostavlja puno prostora za posebne želje, a sve što je dodatno moglo biti ugrađeno u Tiguan, našli smo u testnom primjerku. Stoga ne čudi ni konačna cijena od 533.988 kuna. Dizelska izvedba s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače inače se nudi po cijeni od 279.388 kn.
Kad neka japanska ili korejska marka napravi ružan auto onda je dizajn zastario, kaska za zapadnom konkurencijom itd. a kad WAG sveta krava napravi ovakvu rugobu onda je "konzervativan". Ovo prometalo bi dijete sa posebnim potrebama bolje nacrtalo. A i dati 500.000+ kn za narodnO auto može dati samo osoba sa zeru mozga.