test: land cruiser

Žestoki golijat više od asfalta voli blato i vodu

Foto: Sandra Mikulčić
toyota land cruiser
Foto: Sandra Mikulčić
toyota land cruiser
Foto: Sandra Mikulčić
toyota land cruiser
23.04.2016.
u 17:00
Terenske su osobine sa svakom novom generacijom sve bolje, a zadnji je redizajn Land Cruiseru donio i bolju opremu te ušminkan dizajn
Pogledaj originalni članak

Iako zadnjih godina u prvi plan gura svoju hibridnu flotu, Toyota je kroz povijest ipak bila poznatija po nepoderivim terencima. Land Cruiser svojevrstan je sinonim za automobil koji može izaći na kraj s podlogom bilo koje vrste. Asfalt, makadam, grublji off-road,... Sve prolazi.

Odlične terenske osobine u svakoj su novoj generaciji bile još bolje, a sa zadnjim je izmjenama - odnosno s drugim redizajnom aktualne generacije - Land Cruiser dobio i atraktivniji dizajn. Uz blago ušminkavanje vanjštine uočljivije mu je dotjerana unutrašnjost. Materijali su novi, kavlitetniji, oprema je izdašnija. Novi multimedijski sustav sada podrazumijeva i dodirni ekran, kao i povezivost s mobilnim telefonom. Toyota Touch2 sustav jednostavan je za korištenje, a na centralnom se ekranu projicira i slika s kamere koja pomaže pri vožnji unatrag.

Dizelaš od 177 konja

Pod prednjim je poklopcem osvježenog japanskog velikana turbodizelski motor, koji iz 2755 kubičnih centimetara obujma izvlači 177 konjskih snaga, a nudi i 420 Nm okretnog momenta. Snažan dizelaš uparen je s preciznim 6-brzinskim automatskim mjenjačem, što se pokazalo vrhunskom kombinacijom. Ovom golijatu, teškom 2,2 tone, treba 12,7 sekundi da od mirovanja pojuri do stotke. Postiže maksimalnih 175 km/h, a u prosjeku troši 8,5 litara na stotinu kilometara.

Pogon je, naravno, na sva četiri kotača, s Torsen blokirajućim diferencijalnom koji automatski raspodjeljuje moment među osovinama. Već od srednje razine opremljenosti Land Cruiser ima napredan elektronički nadziran ovjes. Kad se tome dodaju mogućnosti iz raskošnog Executive paketa opreme, vozač može izabrati način rada motora, podesiti ovjes i upravljač. Na raspolaganju su Normal, Comfort i Sport modovi rada.

Gazi vodu duboku do 70 cm

Kako na cesti, tako i zvan nje, Land Cruiser ulijeva potpuno povjerenje, a problema nema ni s prolaskom kroz vodu dubine do 70 centimetara. Terenske osobine grubijana Land Cruiser ipak nisu lišile uglađenosti i luksuza kojeg nudi u interijeru, pa vozač i suvozač mogu uživati u potpunom komforu. Testni primjerak stoji 579.200 kuna, a uz osnovnu je izvedbu istaknuta cijena od 369.900 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

GA
GambaOsaka
23:17 23.04.2016.

Jedan od naj boljih terenaca na svijetu !

Avatar salvator
salvator
11:40 24.04.2016.

Vrlo dobar,a najbolji je stariji brat land cruiser 200 V8.