Mitsubishijev pick-up L200 više nije samo radni stroj (iako može biti i baš to, ako želite), već je za upravljačem ugodan poput SUV modela. Snažan 2,4-litreni dizelaš sa 181 KS i 430 Nm okretnog momenta uparen sa preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u normalnoj se vožnji čini vrlo uglađen i tih, a prosječna potrošnja od 8,5 l/100 km (u gradu 9,3 l/100 km) za automobil mase 1,85 tona je odlična.
Dakako, veličinom, pogotovo duljinom od 527 cm nije idealan za gradske gužve i uska parkirališta u centru, ali radijusom okretanja od samo 590 cm najbolji je u klasi. L200 je jednako učinkovit na autocesti, otvorenoj cesti i na terenu. Blatnjave podloge, veliki nagibi, uzbrdice i nizbrdice nisu nikakav problem za L200 pa se ovaj pravi terenac čini nezaustavljivim. L200 prolazi pristupni kut od 30 i odlazni od 22 stupnja, dok bočni kut može biti do 45 stupnjeva. I nakon blatnjave makadamske avanture potrebno je tek desetak minuta u samoposlužnoj praonici da L200 opet postane šminker s mnoštvom kromiranih detalja. Mitsubishi L200 standardno dolazi s 4x4 pogonom s jednostavnim izbornikom vrste pogona uz, dakako, mogućnost blokade središnjeg diferencijala za osiguranje bolje trakcije na pijesku, blatu ili stijenovitim površinama.
Ono što ide u prilog pick-up vozilima jest mogućnost odbijanja PDV-a u 100-postotnom iznosu za pravne osobe te neplaćanje trošarine što bitno snižava cijenu vozila, ali i troškove njegova korištenja. To vrijedi samo za ClubCab verziju, ali ne i za DoubleCab s normalnom stražnjom klupom. Cijena L200 s bogatom opremom Instyle je 249.900 kuna, dok s početnom Invite opremom ovaj model stoji 202.900 kuna.
>> Renault u Južnoj Americi predstavio pick-up verziju Dustera
>> Nezaustavljiv radni stroj, ali i ugodna putna krstarica
Kakve samo pizdarije izađu iz porezne kuhinje u našoj državi. Bez poreza i trošarine kupovina samo radnih vozila. Kod nas baja registrira off shore firmu i odma' nabavlja luxuzni terenac. Na kraju, od Lijepe naše uskoro će ostati samo uspomene na starim geografskim kartama.