Isprobali smo

Testni primjerak pokazao je punu raskoš japanskog SUV-a

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda CX-5
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Mazda CX-5
05.05.2018.
u 15:41
Dorađeno joj je podvozje, pa je nova Mazda CX-5 još upravljivija
Pogledaj originalni članak

Druga generacija Mazdina SUV-a korak je naprijed i izgledom, ali posebno pogledamo li vozne osobine i opremu. S ovim je modelom pokrenuta renesansa japanskog proizvođača. I izvorno je imao inovativnu SkyActive tehnologiju, pa je novitet, očekivano, još dinamičniji i sigurniji.

Intuitivnije upravljanje

U odnosu na prethodnika, još je upravljiviji jer dorađeno podvozje i serijski sustav G-Vectoring Control upravljanje čine intuitivnijim. G-Vectoring Control reagira na zakret upravljača, brzinu i položaj papučice gasa te ovisno o situaciji pod kotačima reducira pogonski moment. Istovremeno, sustav pogona na sva četiri kotača nadzire uvjete vožnje te po potrebi šalje dio pogonske sile stražnjim kotačima. Savršena kombinacija!

CX-5 kroz krivine prolazi u maniri sportaša, unatoč povišenoj karoseriji. Već poznati 2,2-litreni biturbo dizelaš sa 175 konja startan je bez obzira na 1,6 tona koje treba povući. Na testu nam je trošio 7,8 l/100 km. Zvučna izolacija osjetno je bolja nego kod prethodnika. Interijer djeluje finije, što se može zahvaliti kvalitetnijim materijalima.

Iako je naglasak na dinamici vožnje, udobnost nije zanemarena. Prostora u kabini više je nego ranije, zahvaljujući presloženim proporcijama. Sjedala su udobna i široka, bolje profilirana. Prtljažnik prima 506 litara, a spuštanjem naslona stražnjih sjedala zapremnina mu raste na 1620 litara.

Top izvedba

Testni primjerak u Revolutin opremi pokazao je punu raskoš japanskog SUV-a. Ima, primjerice, radarski tempomat, kočenje u nuždi, zadržavanje vozila u traci, prepoznavanje prometnih znakova, adaptivna 12-segmentna LED svjetla, “head up” zaslon, Bose audiosustav s deset zvučnika, el. podesiva kožom presvučena sjedala.

Mazda CX-5 stoji od 201.885 kuna (G165). Top izvedba sa 175 dizelskih konja, pogonom na sva četiri kotača i automatskim mjenjačem stoji 326.014 kuna.

Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.