Dvobojna karoserija i odlična oprema mamac su za kupce testirane Toyote Yaris, jedan od najpouzdanijih automobila B segmenta čija je treća generacija već petu godinu na tržištu. Ali, uz jedan veći redizajn i ovu novu posebnu bi-tone dvobojnu izvedbu još je uvijek vrlo aktualna. Dapače, ne zaostaje ni po tehnološkoj opremi za novijim modelima u segmentu. Yaris je još 2011. godine u gradsku klasu serijski donio 7-inčni dodirni zaslon u boji s modernim multimedijskim ekranom, stražnjom parkirnom kamerom i navigacijskim sustavom kao opcijom. Oprema bi-tone Yarisu daje i luksuzan štih s brojnim kromiranim i detaljima u klavirskom laku u unutrašnjosti, dok su ručica mjenjača i upravljač presvučeni finom kožom prošivenom bijelim koncem.
Dobro je poznat i pogonski agregat, atmosferski benzinski Dual VVT-i 1,33-litreni motor s 99 KS i 125 Nm okretnog momenta. U vremenu kad smo navikli na moderne male turbobenzince s većim okretnim momentom i boljim međuubrzanjima, treba se priviknuti na tjeranje u više okretaje koje Yaris hvata bez problema pa je startnost vrlo dobra (11,7 s do stotke), kao i krajnja brzina od 175 km/h. Pritom je prosječna potrošnja od oko 6,5 l/100 km zadovoljavajuća.
Yaris je još uvijek jedan od najpreglednijih i najprostranijih automobila u segmentu, a s ovom vrlo bogatom opremom i u ovoj posebnoj dvobojnoj karoseriji stoji 107.900 kuna.
>> U 8. je generaciji uzoran radni stroj usvojio i profinjenost
..finom kožom prošivenom bijelim koncem.__ bijeli se isprlja i bolje doplatiti pa da bude sa zelenim koncem.